Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 19:17 
 
Hardtraxxer

Artiest: Deetox

Track(s): Drop That Bass

Sample/video:

@3:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

filmpje net gezien!

klinkt weer heerlijk, tot dusver dan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 19:26 
 
Hardtraxxer

Klinkt weer als een fijn ragnummertje, alleen beetje jammer van die cliché track-naam ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 20:09 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt veelbelovend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan nog niet veel van het nummer zeggen. Filmpje is wel geniaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 11:36 
 
Artiest

Hey Nando,

OT: Wat een kicks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me heel erg aan Personality denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 14:03 
 

superlauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Doet me heel erg aan Personality denken.


idd hoe die eerste screech gaat, lijkt heel erg op Personality, verder lekkere plaat en deetox boekt zeker vooruitgang als naar haar tracks hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 15:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Haha Nando held xd

OT: Klinkt best goed :O

ik ben normaal geen theracords fan maar deetox weet me altijd wel te boeien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 17:49 
 
Hardtraxx Elite

DaBerry schreef:
Klinkt weer als een fijn ragnummertje, alleen beetje jammer van die cliché track-naam ;)


´Da´Berry is inderdaad niet cliché
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 18:24 
 

Klinkt goed :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 19:02 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Doet me heel erg aan Personality denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 19:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
deetox boekt zeker vooruitgang als naar haar tracks hoor :)

ik merk zelf ook dat t steeds beter en makkelijker gaat :) .. Ik zit dan ook non stop in de studio om te leren, dus ik hoop dat ook deze track weer positief word ontvangen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 20:18 
 
Hardtraxxer

Deetox schreef:
Intervention schreef:
deetox boekt zeker vooruitgang als naar haar tracks hoor :)

ik merk zelf ook dat t steeds beter en makkelijker gaat :) .. Ik zit dan ook non stop in de studio om te leren, dus ik hoop dat ook deze track weer positief word ontvangen ^^


Deze sneak preview klinkt erg vet, kan niet wachten tot ik deze track de eerste keer live zal horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 20:39 
 
Hardtraxxer

Millard Fillmore schreef:
DaBerry schreef:
Klinkt weer als een fijn ragnummertje, alleen beetje jammer van die cliché track-naam ;)


´Da´Berry is inderdaad niet cliché


Sarcastisch neem ik aan? Uitleg alstublieft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 20:43 
 
Hardtraxx Veteran

Deetox schreef:
dus ik hoop dat ook deze track weer positief word ontvangen ^^

Twijfel je daaraan op dit forum dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 20:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Deetox schreef:
dus ik hoop dat ook deze track weer positief word ontvangen ^^

Twijfel je daaraan op dit forum dan? :P

Er kunnen genoeg factoren zijn waardoor een plaat niet aanslaat + ik heb t niet alleen over hardtraxx :)
En black magic is stukken beter ontvangen dan ik had verwacht, dus moet je ook nog eens jezelf gaan overtreffen ( en dat is wel nieuw voor me :p )
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 20:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Trouwens eerste stukje wat je hoort is midintro en 2e stukje is climax :)
In december verwacht ik mijn compleet nieuwe release in een radioshow te draaien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 23:27 
 
Hardtraxx Veteran


@10:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 11:26 
 
Hardtraxx Veteran

Drop That ashfglasg BASS! :love:
Drie platen van Deetox (&Delete) die ge-wel-dig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke lompe plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 18:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Free release bij 2000 likes ( 40 te gaan )

www.facebook.com/DeetoxNL
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran

Niceeeeee! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 19:30 
 
Hardtraxx Veteran

Deetox schreef:
Free release bij 2000 likes.

Vind ik leuk! :thumbsup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks