Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 00:35 

Ik weet zeker dat ik deze koop als ie uit is. een van de weinige tracks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 20:45 

Hardtraxx Veteran

Er is eigenlijk haast geen verschil tussen Black Magic en deze plaat : Ik vond al dat Black Magic veel Delete sounds had. Kan iemand dit een beetje verklaren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 21:19 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij lijken ze echt niet op elkaar maargoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 21:44 

Hardtraxxer

Heerlijke plaat!
Wil deze echt is een keertje live horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 21:55 

Artiest

flevoboys schreef:
Er is eigenlijk haast geen verschil tussen Black Magic en deze plaat : Ik vond al dat Black Magic veel Delete sounds had. Kan iemand dit een beetje verklaren?

Bedankt voor het compliment ^^ ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 21:59 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:

Klopt voor geen meter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 23:30 

Hardtraxx Veteran

Deenite schreef:
Hardstyle = Hardstyle. Raw en Nu bestaat niet, f*ck die hokjes. De clown die daar mee over de beek is gekomen, zucht... :/

Lekkere plaat D! Wil 'm wel eens live aanschouwen! :yes:

De raw-vertakking leidde de speciale raw-stages op verscheidene feesten op, waar ik zeer zeer dankbaar voor ben. Ik dacht dat B-front het de wereld in leidde, dus Bob :worship:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 23:32 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Prachtig momentje: toen deze track zaterdag werd gedraaid op DF door TC allstars, ben ik op een van de weinige rustmomenten van de plaat toch ff naar Diana gelopen, om te zeggen 'jezus Diana, wat heb je toch een BEEST VAN EEN TRACK gemaakt!' waarop ze zei, een lief klein blond meisje zoals ze is 'ja, ik ben er ook best trots op :innocent: '

DAS GODVERDOMME TERECHT DIANA! Heerlijk apparaat, dit!

Hahaha, mooi dit, ik gaf er ook een compliment over op DF, ergens buiten, en toen zei ze precies hetzelfde :P ze heeft geoefend, ze verwachtte de complimenten al :evil:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 10:26 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
flevoboys schreef:

Klopt voor geen meter :P

Misschien heb ik het een beetje verkeerd verwoord. Ik bedoelde dat ik vind dat Still
Here remix qua opbouw, sounds, vocals heel veel lijkt op Black Magic. Dan vooral de 1e climax, excact die opbouw en de uiteindelijke climax is nagenoeg hetzelfde als Black Magic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 11:33 

Hardtraxx Veteran

Nee, echt niet gwn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 15:01 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
Misschien heb ik het een beetje verkeerd verwoord. Ik bedoelde dat ik vind dat Still
Here remix qua opbouw, sounds, vocals heel veel lijkt op Black Magic. Dan vooral de 1e climax, excact die opbouw en de uiteindelijke climax is nagenoeg hetzelfde als Black Magic.

Je weet wel dat in dat filmpje van Black Magic dat hier staat als 2de plaat de Delete remix zit heh...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 16:18 

Hardtraxx Veteran

RAW-vizion schreef:
flevoboys schreef:

Je weet wel dat in dat filmpje van Black Magic dat hier staat als 2de plaat de Delete remix zit heh...

Filmpje uit de beginpost bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 16:45 

Hardtraxx Addict

flevoboys schreef:
RAW-vizion schreef:
flevoboys schreef:

Filmpje uit de beginpost bedoel je?

Dit filmpje ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:15 

Hardtraxx Veteran

Kan dicht;
hardstyle-releases/deetox-black-magic-still-here-delete-remix-ther079-t27905.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 18:47 

Donateur

sjobie schreef:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks