Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 09:11 
 
Hardtraxxer

Artiest: Deetox

Track(s): Black Magic (2013 Edit)

Sample/video: http://www.youtube.com/watch?v=WZA_A2L0 ... e=youtu.be

Bron: Bass Protocol :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 09:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is gewoon een 2013 edit van Deetox zelf meende ik! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-tone schreef:
Dit is gewoon een 2013 edit van Deetox zelf meende ik! :D

Black Magic (Decibel Edit) ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 18:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
D-tone schreef:
Dit is gewoon een 2013 edit van Deetox zelf meende ik! :D

Black Magic (Decibel Edit) ^^

2013 edit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

gaat deze nog een free release krijgen diana? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wist niet dat het nog harder kon dan het origineel, maar je hebt het weer goed geflikt Deetox :D :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 19:13 
 
Hardtraxxer

Mag dan wel 'Keihard' zijn maar vind het echt nergens naar klinken... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

Forbidden Phobia schreef:
gaat deze nog een free release krijgen diana? :D

Ja (ookal ben ik Diana niet xd).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 19:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
gaat deze nog een free release krijgen diana? :D

Jep :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 21:20 
 
Hardtraxxer

Deetox schreef:
Forbidden Phobia schreef:
gaat deze nog een free release krijgen diana? :D

Jep :)


Hulde
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 08:43 
 
Hardtraxxer

Deetox schreef:
Forbidden Phobia schreef:
gaat deze nog een free release krijgen diana? :D

Jep :)

:yay: :thumbsup: :clap:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks