Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Attack is wel fijn, alleen vind ik dat de kick anders had gemoeten, wat krachtiger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Attack is wel fijn, alleen vind ik dat de kick anders had gemoeten, wat krachtiger.


Mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 23:26 
 

Heerlijke kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bijna iedereen negatief, en bij veel van de comments komt steeds het woordje inspiratieloos tegen.
dat kan ik van veel actieve leden wel begrijpen, van hun weet ik dat ze er verstand van hebben en hebben altijd hun eigen mening, maar van de anderen weet ik het niet echt maar het lijkt erg of kuddegedrag.

Als er een bekende DJ naam zoals Brennan Heart of Headhunterz of weet ik veel voor stond zouden veel het waarschijnlijk vet vinden. maar nu vinden ze het saai en 'inspiratieloos' omdat Davide Sonar een minder bekende/actieve producer is.

ik vind zelf beide tracks erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 01:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vind de kicks in Attack echt energieloos overkomen, voor de rest niks mis mee, geen toppers maar ook niet slecht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Attack is nog best fijn, alleen heb ik het gevoel dat er iets mist
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 14:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

To the ride luisterde ik vorig jaar ergens al.... wel een lekker plaatje maar als die nu zou uitkomen is dat wel een tikkeltje te laat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
saai!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
bijna iedereen negatief, en bij veel van de comments komt steeds het woordje inspiratieloos tegen.
dat kan ik van veel actieve leden wel begrijpen, van hun weet ik dat ze er verstand van hebben en hebben altijd hun eigen mening, maar van de anderen weet ik het niet echt maar het lijkt erg of kuddegedrag.

Als er een bekende DJ naam zoals Brennan Heart of Headhunterz of weet ik veel voor stond zouden veel het waarschijnlijk vet vinden. maar nu vinden ze het saai en 'inspiratieloos' omdat Davide Sonar een minder bekende/actieve producer is.

ik vind zelf beide tracks erg vet!


Veel mensen zijn hier niet erg weg van die twee hor ;)
Voor de rest: blaat maar lekker raak Ravenwood
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die To The Ride komt me echt te bekend voor. Iemand een idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Ravenwood schreef:
bijna iedereen negatief, en bij veel van de comments komt steeds het woordje inspiratieloos tegen.
dat kan ik van veel actieve leden wel begrijpen, van hun weet ik dat ze er verstand van hebben en hebben altijd hun eigen mening, maar van de anderen weet ik het niet echt maar het lijkt erg of kuddegedrag.

Als er een bekende DJ naam zoals Brennan Heart of Headhunterz of weet ik veel voor stond zouden veel het waarschijnlijk vet vinden. maar nu vinden ze het saai en 'inspiratieloos' omdat Davide Sonar een minder bekende/actieve producer is.

ik vind zelf beide tracks erg vet!


Veel mensen zijn hier niet erg weg van die twee hor ;)
Voor de rest: blaat maar lekker raak Ravenwood


weet ik, het is ook bij wijze van spreke. en zal ik zeker doen, daar is een forum voor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 12:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaparaz schreef:
Die To The Ride komt me echt te bekend voor. Iemand een idee?


Davide Sonar - Natural.
Is ook meerdere keren gezegd geworden op de vorige pagina, maar ach :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette plaatjes! To The Ride heb ik al 100 x gehoord met verschillende namen maar vind het toch wel een fijne track, stijltje trekt me wel aan. Vind Attack echt een top plaat hoor, leuke intro, interessante melodie en de kicks vind ik vooral erg fijn klinken. Hoop snel een release!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

radouan schreef:
Zaparaz schreef:
Die To The Ride komt me echt te bekend voor. Iemand een idee?


Davide Sonar - Natural.
Is ook meerdere keren gezegd geworden op de vorige pagina, maar ach :innocent:

De melodie in de climax lijkt nog altijd meer op Headhunterz - Psychedelic dan op Natural.. Vind deze plaat echter stuuukken beter als Psychedelic omdat hier die typische Davide Sonar sound in zit, en dat mag ik wel ^^
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks