Attack is wel fijn, alleen vind ik dat de kick anders had gemoeten, wat krachtiger.
Mee eens.Inno wrote:Attack is wel fijn, alleen vind ik dat de kick anders had gemoeten, wat krachtiger.
Mee eens.Inno wrote:Attack is wel fijn, alleen vind ik dat de kick anders had gemoeten, wat krachtiger.
Veel mensen zijn hier niet erg weg van die twee horRavenwood wrote:bijna iedereen negatief, en bij veel van de comments komt steeds het woordje inspiratieloos tegen.
dat kan ik van veel actieve leden wel begrijpen, van hun weet ik dat ze er verstand van hebben en hebben altijd hun eigen mening, maar van de anderen weet ik het niet echt maar het lijkt erg of kuddegedrag.
Als er een bekende DJ naam zoals Brennan Heart of Headhunterz of weet ik veel voor stond zouden veel het waarschijnlijk vet vinden. maar nu vinden ze het saai en 'inspiratieloos' omdat Davide Sonar een minder bekende/actieve producer is.
ik vind zelf beide tracks erg vet!
weet ik, het is ook bij wijze van spreke. en zal ik zeker doen, daar is een forum voortomac wrote:Veel mensen zijn hier niet erg weg van die twee horRavenwood wrote:bijna iedereen negatief, en bij veel van de comments komt steeds het woordje inspiratieloos tegen.
dat kan ik van veel actieve leden wel begrijpen, van hun weet ik dat ze er verstand van hebben en hebben altijd hun eigen mening, maar van de anderen weet ik het niet echt maar het lijkt erg of kuddegedrag.
Als er een bekende DJ naam zoals Brennan Heart of Headhunterz of weet ik veel voor stond zouden veel het waarschijnlijk vet vinden. maar nu vinden ze het saai en 'inspiratieloos' omdat Davide Sonar een minder bekende/actieve producer is.
ik vind zelf beide tracks erg vet!![]()
Voor de rest: blaat maar lekker raak Ravenwood
Davide Sonar - Natural.Zaparaz wrote:Die To The Ride komt me echt te bekend voor. Iemand een idee?
De melodie in de climax lijkt nog altijd meer op Headhunterz - Psychedelic dan op Natural.. Vind deze plaat echter stuuukken beter als Psychedelic omdat hier die typische Davide Sonar sound in zit, en dat mag ik welradouan wrote:Davide Sonar - Natural.Zaparaz wrote:Die To The Ride komt me echt te bekend voor. Iemand een idee?
Is ook meerdere keren gezegd geworden op de vorige pagina, maar ach