Related topics
- View the latest post: Davide Sonar @ X-Qlusive Italy 01-10-2011
- View the latest post: Davide Sonar - Natural (Bioweapon Edit)
- View the latest post: Reverse Bassology Podcast Episode 1: Davide Sonar (Analogic Disturbance Classics)
- View the latest post: De Tijdmachine | Podcast.009 | Davide Sonar
- View the latest post: De Tijdmachine Weekender | Vrijdag | Davide Sonar
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
A
klinken als kicks van lik-me-vestje
Hij kan beter gelijk de handdoek in de ring gooien als hij er werkelijk een jaar over heeft gedaan om deze troep te maken.
Ik vind het ook allemaal niks.
weet nog wel dat hij tijdens zijn interview in de live uitzending van Qlimax 2009 vertelde dat hij heel lang over zijn album ging doen omdat het perfect moest zijn en zijn levenservaring ofzo in zijn nummers terug moesten komen bla bla. Dan heeft hij wel een kutleven gehad zeg
weet nog wel dat hij tijdens zijn interview in de live uitzending van Qlimax 2009 vertelde dat hij heel lang over zijn album ging doen omdat het perfect moest zijn en zijn levenservaring ofzo in zijn nummers terug moesten komen bla bla. Dan heeft hij wel een kutleven gehad zeg
-
J
Wat is er met hem gebeurd zeg.
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Komt hij met een album?? Hahaha.sjuul wrote:Ik vind het ook allemaal niks.
Ja dat zei hij in 2009 al in een interview, maar dat het ws wel lang ging durenGT500eleanor wrote:Komt hij met een album?? Hahaha.
Ok dit is wel heeeeeeel erg slecht 
Hoe snel kunnen producties achteruit gaan.
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Ik dacht dat de reacties wat overdreven zouden zijn, maar dit nummer
slaat werkelijk echt alles en is ook de slechtste van de drie die hier zijn gepost.
Wow, hoe krijg je het als professionele dj voor elkaar?!
slaat werkelijk echt alles en is ook de slechtste van de drie die hier zijn gepost.
Wow, hoe krijg je het als professionele dj voor elkaar?!
Er is ook werkelijk niets leuk aan deze track. De melodie slaat als een lul op een drumstel en de kicks klinken zo scheef dat de toren van Pisa er nog niets bij is
. Wat een drama dit, ik heb echt medelijden met die man als deze 3 tracks het niveau van z'n album moeten voorstellen want het klinkt werkelijk nergens naar. Wat is hij er verschrikkelijk op achteruit gegaan zeg
.
Nee als ik dit zo hoor is het never nooit het niveau dat hij had 
-
J
Was het maar een grap.Vincent_ wrote:Is dit een grap?
wat is dit dan voor iets?
hoop dat ze later zeggen dat dit zijn eerste prodcutie was ofzo en dat hij het daarom uitzond
hoop dat ze later zeggen dat dit zijn eerste prodcutie was ofzo en dat hij het daarom uitzond
FB Davide Sonar
Zegt genoeg denk ik...Last track of my set: Slyness! a joke @ 160bpm made on the plane (12th of August)...going to Belgium for The Qontinent 2011!! :-)))
-
D
dus een grap?
vind dit namelijk echt bagger
vind dit namelijk echt bagger
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Hahaha die kick is lache
Maar die melo is wel erg verlept hoor
Maar die melo is wel erg verlept hoor
Haha ik zit hier hardop te lachen
Wat debiel dit.
-
T
Lol dit kan ik nog wel maken 
BuzzLightyear wrote:FB Davide SonarZegt genoeg denk ik...Last track of my set: Slyness! a joke @ 160bpm made on the plane (12th of August)...going to Belgium for The Qontinent 2011!! :-)))
jongens als je alles een beetje had bijgehouden, had je geweten dat hij in belgie woont.
en dat daar ook zijn studio is, dus wat hij zegt is onzin.
Lol ik dacht bij dat breakje dit kan nog wel wat worden maar toen die kicks er in kwamen