Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Artiest: Davide Sonar

Track(s): Into the Sky

Sample/video:

gratis-tracks-hs/davide-sonar-christmas-free-release-pack-t68775.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:42 
 

Ook deze vind ik enorm slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:51 
 

wat een kuttrack :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:53 
 
Hardtraxxer

Almighty schreef:
Ook deze vind ik enorm slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik lach me dood :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
Almighty schreef:
Ook deze vind ik enorm slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt als BanHu. >.< En dan is dit serieus bedoeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
Almighty schreef:
Ook deze vind ik enorm slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kan het dat iemand die nog niet zo lang geleden de mooiste nr's met de beste melodies maakt, nu dit soort werk maakt?

Wat een troep :(

Believe, Natural, Sarabande? Plx ;(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 10:45 
 

Davide Sonar gaat ook erg bergafwaarts.. erg jammer want zijn eerdere producties waren echt goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 14:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vette vocal, daar moesten ze eens een hardcore track van maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 17:56 
 

TiMOTHYb schreef:
Vette vocal, daar moesten ze eens een hardcore track van maken.

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is niet best nee xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 01:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik had al het gevoel dat 'Believe' niet door deze man zelf was geproduced.

Toen ik Believe voor het eerst hoorde toen dacht ik dat het een track van Noisecontrollers was of zoiets dergelijks. Toen ik hoorde dat het Davide Sonar was, toen viel ik van mn stoel.

Nu hoor ik deze track en dan denk ik: Hij had beter weer een track van Noisecontrollers kunnen kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 08:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Neilio schreef:
Ik had al het gevoel dat 'Believe' niet door deze man zelf was geproduced.

Toen ik Believe voor het eerst hoorde toen dacht ik dat het een track van Noisecontrollers was of zoiets dergelijks. Toen ik hoorde dat het Davide Sonar was, toen viel ik van mn stoel.

Nu hoor ik deze track en dan denk ik: Hij had beter weer een track van Noisecontrollers kunnen kopen.

Volgens Discogs heeft hij tracks als Natural en Believe zelf gemaakt....
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 10:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je zou bijna denken dat een beginnende producer de "oude" davide sonar een slechte naam geeft.
Dit faalt echt zo hard :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 10:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Neilio schreef:
Ik had al het gevoel dat 'Believe' niet door deze man zelf was geproduced.

Toen ik Believe voor het eerst hoorde toen dacht ik dat het een track van Noisecontrollers was of zoiets dergelijks. Toen ik hoorde dat het Davide Sonar was, toen viel ik van mn stoel.

Nu hoor ik deze track en dan denk ik: Hij had beter weer een track van Noisecontrollers kunnen kopen.

:')

Deze man had al 2 handen vol klassiekers op zijn naam staan, voordat Noisecontrollers uberhaupt begonnen waren met produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 10:57 
 

lijkt mij eerder troep.
Sectie: Prullenbak.


had dan de vocal: Waar is dat feestje? Hier is dat feestje!, ertussen gegooid.

davide: if you read this, gfomi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe verklaar jij dat hij nu dit soort shit maakt dan? Ik denk ook dat er iemand anders achter zat in die gouden tijd van hem. En dat hij nu echt zelf produceerd, maar wie? Want dit is natuurlijk echt dikke stront door een trechter. Gaat natuurlijk nergens over dit. Alle nieuwe nr's van hem heb ik helemaal niets mee. Steeds meer helden van "vroeger" worden matige producers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 11:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Hoe verklaar jij dat hij nu dit soort shit maakt dan? Ik denk ook dat er iemand anders achter zat in die gouden tijd van hem. En dat hij nu echt zelf produceerd, maar wie? Want dit is natuurlijk echt dikke stront door een trechter. Gaat natuurlijk nergens over dit. Alle nieuwe nr's van hem heb ik helemaal niets mee. Steeds meer helden van "vroeger" worden matige producers.

Dat zou inhouden dat ook iemand voor Activator produceerde? Of de SAIFAM crew, die kochten zeker ook platen op, vroeger was alles goud wat ze aanraakten, tegenwoordig is een X-Qlusive Italy al een no-go.

Ik denk dat het probleem zit in het feit dat producers met hun tijd mee willen gaan, teveel naar anderen kijken en teveel van hun eigen afwijken en daardoor kwaliteit verliezen. Activator is daar een duidelijk voorbeeld in, zie wat hij voor platen heeft uitgebracht de laatste jaren onder al die aliassen op Activa. En kijk hoe creatief en hoe goed zijn nieuwe (niet-hardstyle) producties zijn/in elkaar steken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 12:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
p-stylez schreef:
Hoe verklaar jij dat hij nu dit soort shit maakt dan? Ik denk ook dat er iemand anders achter zat in die gouden tijd van hem. En dat hij nu echt zelf produceerd, maar wie? Want dit is natuurlijk echt dikke stront door een trechter. Gaat natuurlijk nergens over dit. Alle nieuwe nr's van hem heb ik helemaal niets mee. Steeds meer helden van "vroeger" worden matige producers.

Dat zou inhouden dat ook iemand voor Activator produceerde? Of de SAIFAM crew, die kochten zeker ook platen op, vroeger was alles goud wat ze aanraakten, tegenwoordig is een X-Qlusive Italy al een no-go.

Ik denk dat het probleem zit in het feit dat producers met hun tijd mee willen gaan, teveel naar anderen kijken en teveel van hun eigen afwijken en daardoor kwaliteit verliezen. Activator is daar een duidelijk voorbeeld in, zie wat hij voor platen heeft uitgebracht de laatste jaren onder al die aliassen op Activa. En kijk hoe creatief en hoe goed zijn nieuwe (niet-hardstyle) producties zijn/in elkaar steken.


klopt, volgens mij kan deze beste man gewoon niet meer met de tijd meegaan!
Ik hoop uiteindelijk dat dit gewoon een hoax is haha en ons wegblaast met een meesterlijk
album. Maar daar kan ik slechts van dromen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

what the fuck

ik ben een enorme Davide Sonar fan, maar dit klinkt echt serieus nergens naar... die kicks :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gadverdamme.. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 15:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb net wat oudere nummers geluisterd en daarna deze track. Ik hou er niet van om te speculeren of iets dergelijks, maar ik kan me bijna niet voor stellen dat dit door dezelfde persoon is gemaakt. Dit heeft niks meer te maken met met meegaan met je tijd, maar met minstens 5 niveau's dalen in produceerskills.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks