Blijf godverdomme eens van die Dash Berlin pareltjes af!
Ook al zijn de bootlegs geslaagd, van deze klassiekers moet men afblijven en ze in de trance houden.
EDIT: En dit is overigens een regelrechte verkrachting. Verbazingwekkend hoe gerespecteerde artiesten zoals DBSTF weg weten te komen met troep als dit, waar ze misschien 10 minuutjes werk in hebben gestopt omdat ze wilden meeliften op de naam van een grote hit en dat talenten als Audiotricz hetzelfde doen, maar daarentegen wél tijd en moeite stoppen in het maken van een geslaagde (of tenminste niet gefaalde) bootleg, maar desondanks niet de aandacht krijgt met de track die het verdiend.