Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 19:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Dash Berlin & Alexander Popov Ft. Jonathan Mendelsohn

Track(s): Steal You Away (D-Block & S-te-Fan Bootleg)

Sample/video:

Vanaf 22:50
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 19:29 
 
Hardtraxx Addict

Holy shit wat een titel :P. Melodie en kicks klinken verder dik in orde, maar ik ben bang dat deze maar gewoon wéér een housebootleg is die niet echt zal blijven hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 19:30 
 
Hardtraxx Veteran

Inb4 geklaag over vocals. Leuke melodie, verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 21:11 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Like home vond ik geweldig, dit vind ik kut, doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 22:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Inb4 geklaag over vocals. Leuke melodie, verder.


dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Like home vond ik geweldig, dit vind ik kut.


Dit dus. Melodie doet me helemaal niks. Eerste dbstf track sinds tijden die ik kut vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijf godverdomme eens van die Dash Berlin pareltjes af! :cry:

Ook al zijn de bootlegs geslaagd, van deze klassiekers moet men afblijven en ze in de trance houden.

EDIT: En dit is overigens een regelrechte verkrachting. Verbazingwekkend hoe gerespecteerde artiesten zoals DBSTF weg weten te komen met troep als dit, waar ze misschien 10 minuutjes werk in hebben gestopt omdat ze wilden meeliften op de naam van een grote hit en dat talenten als Audiotricz hetzelfde doen, maar daarentegen wél tijd en moeite stoppen in het maken van een geslaagde (of tenminste niet gefaalde) bootleg, maar desondanks niet de aandacht krijgt met de track die het verdiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 00:06 
 
Hardtraxxer

ThaBomba. schreef:
The Venator schreef:
Like home vond ik geweldig, dit vind ik kut.


Dit dus. Melodie doet me helemaal niks. Eerste dbstf track sinds tijden die ik kut vind.


Precies!!
Een beetje een een super goeie track pakken,
en denken deze met een goedkope melo een hardstyle hitje van te kunnen maken.

DBSTF was (is) lekker bezig, maar deze liever niet nee.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks