Dark Pact schreef:
JEFSKIII schreef:
Waar blijft je artiestenstatus?

Volgens mij moet je dan bij Jor-D wezen, heb er zelf nooit aan gedacht hem te vragen of hij het wilt veranderen eigenlijk. Zo vaak zit ik niet meer op Hardtraxx, maar goed dat je het zegt. Ik zal het hem vragen

Nou dat is gelukt zo te zien

! Klinkt goed op het eerste gehoor. Inderdaad chaotische melo, maar misschien dat ik na een paar keer luisteren om ben. Dat was met Symbols ook, heb die plaat destijds compleet de grond in geboord om dezelfde reden maar ben die later pas heel erg gaan waarderen.