Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 18:54 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Dark Pact

Track(s): Y.S.F.M.(Your Shitty Favorite Music)

Sample/video:


Citaat:
FREE Release at 700 facebook likes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker plaatje hoor! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hou niet zo van die chaos die hier in de melodie zit. Dat zorgt er voor dat ik niet naar deze plaat kan luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dark Pact boekt langzaam maar zeker voortgang. Ga z'n nummers steeds meer waarderen. Deze is zelfs al luisterbaar voor mij. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 12:54 
 

Klinkt wel geinig dit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik hou niet zo van die chaos die hier in de melodie zit. Dat zorgt er voor dat ik niet naar deze plaat kan luisteren.

Ik heb een beetje hetzelfde en ik vind de sounds iets te schel. De kick vind ik wel heel erg dik! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 19:10 
 
Hardtraxx Veteran

Erg fijn. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel aardig :)
maar waarom staat deze niet gewoon bij de gratis tracks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Klinkt wel aardig :)
maar waarom staat deze niet gewoon bij de gratis tracks?

Omdat DP nog geen 700 likes heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 20:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Klinkt weer heerlijk zeg!! Enige minpuntje is dat de kick wel wat voller mag klinken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 21:08 
 
Artiest

Thx voor de reacties iedereen, meeste zijn toch aardig positief. Kan al wel zeggen dat de kwaliteit van geluid op Soundcloud niet briljant is, schrok me rot toen ik het terug hoorde haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 21:10 
 

Waar blijft je artiestenstatus? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 21:13 
 
Artiest

JEFSKIII schreef:
Waar blijft je artiestenstatus? :P


Volgens mij moet je dan bij Jor-D wezen, heb er zelf nooit aan gedacht hem te vragen of hij het wilt veranderen eigenlijk. Zo vaak zit ik niet meer op Hardtraxx, maar goed dat je het zegt. Ik zal het hem vragen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 20:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dark Pact schreef:
JEFSKIII schreef:
Waar blijft je artiestenstatus? :P


Volgens mij moet je dan bij Jor-D wezen, heb er zelf nooit aan gedacht hem te vragen of hij het wilt veranderen eigenlijk. Zo vaak zit ik niet meer op Hardtraxx, maar goed dat je het zegt. Ik zal het hem vragen xd


Nou dat is gelukt zo te zien :D! Klinkt goed op het eerste gehoor. Inderdaad chaotische melo, maar misschien dat ik na een paar keer luisteren om ben. Dat was met Symbols ook, heb die plaat destijds compleet de grond in geboord om dezelfde reden maar ben die later pas heel erg gaan waarderen.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks