Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 21:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Artiest: Dark Pact

Track(s): Redemption



Bron: Q-dance Presents: NEXT by Dark Pact

:bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauwie Dark Pact :loving: :loving:
Afgelopen jaar vind ik alles van Dark Pact gewoon echt vet en zo ook deze weer. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja heel dik dit! Vond zijn afgelopen releases maar erg matig sinds hij weg is bij Spoontech maar dit klinkt echt goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 10:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Baas, hopelijk komt hij met een album :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 10:51 
 
Artiest

yowan schreef:
Ja heel dik dit! Vond zijn afgelopen releases maar erg matig sinds hij weg is bij Spoontech maar dit klinkt echt goed


Grappig genoeg is de plaat al ruim een jaar oud :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dark Pact schreef:
yowan schreef:
Ja heel dik dit! Vond zijn afgelopen releases maar erg matig sinds hij weg is bij Spoontech maar dit klinkt echt goed


Grappig genoeg is de plaat al ruim een jaar oud :D

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 12:52 
 

Raven schreef:
Dark Pact schreef:
yowan schreef:
Ja heel dik dit! Vond zijn afgelopen releases maar erg matig sinds hij weg is bij Spoontech maar dit klinkt echt goed


Grappig genoeg is de plaat al ruim een jaar oud :D

Bron?


Not sure if? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeiemiddag hee :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 12:48 
 
Artiest

Raven schreef:
Dark Pact schreef:
yowan schreef:
Ja heel dik dit! Vond zijn afgelopen releases maar erg matig sinds hij weg is bij Spoontech maar dit klinkt echt goed


Grappig genoeg is de plaat al ruim een jaar oud :D

Bron?


M'n moeder die die ochtend bij het ontbijt zei: "Robin, deze plaat is toch al ruim een jaar oud ofzo?!" :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 13:05 
 

:lol:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks