Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 19:58 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Dark Pact

Track(s): Despair

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere duistere sfeer in deze track, benieuwd hoe de kicks live klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 23:48 
 

flevoboys schreef:
Lekkere duistere sfeer in deze track, benieuwd hoe de kicks live klinken.

Hij zelf waarschijnlijk ook :D

Na de eerste helft dacht ik dat ik deze niet zo vet zou vinden. Vind de climaxen echt een stuk sterker met een goede synth. In de mid lijkt het 'vettere' (zit een melodielijn in toch? heel zachtjes - en de screeches) iets te ver naar achter gedrukt door de groffere sounds.

Wel wederom een verbetering! Tof om te horen dat je hoorbaar vooruit gaat. Keep it up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 10:51 
 
Hardtraxx Veteran

van wat ik nu hoor is dit zijn beste plaat :thumbsup:
heerlijke kicks heerlijke sounds heerlijke drive en energie :woot:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks