flevoboys schreef:
Lekkere duistere sfeer in deze track, benieuwd hoe de kicks live klinken.
Hij zelf waarschijnlijk ook

Na de eerste helft dacht ik dat ik deze niet zo vet zou vinden. Vind de climaxen echt een stuk sterker met een goede synth. In de mid lijkt het 'vettere' (zit een melodielijn in toch? heel zachtjes - en de screeches) iets te ver naar achter gedrukt door de groffere sounds.
Wel wederom een verbetering! Tof om te horen dat je hoorbaar vooruit gaat. Keep it up!