Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 18:15 
 
Hardtraxx Elite

Dit wordt een toffe release! Super trackje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

deze klinkt erg lekker :thumbsup: ...gefeliciteerd met je release op Spoontech, wil ik die andere plaat en die remix ook wel binnenkort horen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet stijltje dit :D
Goed bezig, Skedoedel! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nu kan ik je eindelijk afzeiken, maar dan moet je wel eerst met materiaal komen wat ik terecht af kan zeiken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 21:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit klinkt ook nog goed :thumbsup: Good job skedoeodledoeedefloeps :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 11:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben! Sfeer zit erg goed in deze track en hij klapt ook nog eens heerlijk door!
Benieuwd naar de andere tracks! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luister deze best wel vaak en las dat je laatst de master had ontvangen.. wanneer kunnen we een preview verwachten? En doe je dit project (Dark Pact) alleen of samen met iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:33 
 
Artiest

Jolle schreef:
Luister deze best wel vaak en las dat je laatst de master had ontvangen.. wanneer kunnen we een preview verwachten? En doe je dit project (Dark Pact) alleen of samen met iemand?


Begon als een duo, vandaar het Pact gedeelte in de naam, alleen diegene is er sinds kort mee gestopt. Eigenlijk vlak nadat we bij Spoontech kwamen. Hij wou zich focussen op de studie, dus nu ben ik solo, zonde van de naam natuurlijk haha xd
Previews durf ik niet veel over te zeggen, er wordt nog even gekeken naar de mastering van Black Death en de remix daarvan. Als alles volgens schema verloopt zal de release ergens in februari zijn, dus dan zullen previews niet te lang op zich laten wachten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remix van wie? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is lekker, heerlijke ragplaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:45 
 
Artiest

Haha bedoeling was ook dat de climax zo zou komen, leuk te lezen dat het dan ook zo over komt.
Remix komt overigens van de kant van Vazard :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik heb hem eens een luisterbeurt gegeven. Erg gaaf nummer zeg. De sfeer is heerlijk en zit een heerlijke drive in. De kicks mogen van mij nog wel wat voller of in ieder geval iets minder schel, om het zo maar even te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dit is echt compleet mijn stijl melodie, donker en sidechain. Kick heb ik nog niet goed beluisterd, op eerste gehoor niks mis mee maar niet compleet mijn stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 12:13 
 
Hardtraxx Addict

:beer: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze moet ik maar eens live horen, klinkt goed :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet hoor! Hopelijk is de rest van dezelfde(of betere) kwaliteit en dan kan ik je feliciteren met je eerste succesvolle release! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 15:36 
 

D-Nemacyst schreef:
Dit is echt compleet mijn stijl melodie, donker en sidechain. Kick heb ik nog niet goed beluisterd, op eerste gehoor niks mis mee maar niet compleet mijn stijl.

Je spreekt jezelf nu tegen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 16:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
D-Nemacyst schreef:
Dit is echt compleet mijn stijl melodie, donker en sidechain. Kick heb ik nog niet goed beluisterd, op eerste gehoor niks mis mee maar niet compleet mijn stijl.

Je spreekt jezelf nu tegen :P

Hoezo? Hij zegt gewoon dat de melodie precies zijn stijl is en de kicks niet. Dat is toch niet jezelf tegenspreken?

Ik ben verrast Skedoedel :) . Je track spreekt mij wel aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:33 
 

D-Teq schreef:
wesskeej schreef:
D-Nemacyst schreef:
Dit is echt compleet mijn stijl melodie, donker en sidechain. Kick heb ik nog niet goed beluisterd, op eerste gehoor niks mis mee maar niet compleet mijn stijl.

Je spreekt jezelf nu tegen :P

Hoezo? Hij zegt gewoon dat de melodie precies zijn stijl is en de kicks niet. Dat is toch niet jezelf tegenspreken?

Ik ben verrast Skedoedel :) . Je track spreekt mij wel aan!

Woeps epic fail xd
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks