Dit wordt een toffe release! Super trackje.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
deze klinkt erg lekker
...gefeliciteerd met je release op Spoontech, wil ik die andere plaat en die remix ook wel binnenkort horen 
Heel vet stijltje dit 
Goed bezig, Skedoedel!
Goed bezig, Skedoedel!
Nu kan ik je eindelijk afzeiken, maar dan moet je wel eerst met materiaal komen wat ik terecht af kan zeiken 
Dit klinkt ook nog goed
Good job skedoeodledoeedefloeps 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben! Sfeer zit erg goed in deze track en hij klapt ook nog eens heerlijk door!
Benieuwd naar de andere tracks!
Benieuwd naar de andere tracks!
Luister deze best wel vaak en las dat je laatst de master had ontvangen.. wanneer kunnen we een preview verwachten? En doe je dit project (Dark Pact) alleen of samen met iemand?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Begon als een duo, vandaar het Pact gedeelte in de naam, alleen diegene is er sinds kort mee gestopt. Eigenlijk vlak nadat we bij Spoontech kwamen. Hij wou zich focussen op de studie, dus nu ben ik solo, zonde van de naam natuurlijk hahaJolle wrote:Luister deze best wel vaak en las dat je laatst de master had ontvangen.. wanneer kunnen we een preview verwachten? En doe je dit project (Dark Pact) alleen of samen met iemand?
Previews durf ik niet veel over te zeggen, er wordt nog even gekeken naar de mastering van Black Death en de remix daarvan. Als alles volgens schema verloopt zal de release ergens in februari zijn, dus dan zullen previews niet te lang op zich laten wachten
Dit is lekker, heerlijke ragplaat!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Haha bedoeling was ook dat de climax zo zou komen, leuk te lezen dat het dan ook zo over komt.
Remix komt overigens van de kant van Vazard
Remix komt overigens van de kant van Vazard
Ik heb hem eens een luisterbeurt gegeven. Erg gaaf nummer zeg. De sfeer is heerlijk en zit een heerlijke drive in. De kicks mogen van mij nog wel wat voller of in ieder geval iets minder schel, om het zo maar even te noemen.
Dit is echt compleet mijn stijl melodie, donker en sidechain. Kick heb ik nog niet goed beluisterd, op eerste gehoor niks mis mee maar niet compleet mijn stijl.
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Deze moet ik maar eens live horen, klinkt goed
.
Vet hoor! Hopelijk is de rest van dezelfde(of betere) kwaliteit en dan kan ik je feliciteren met je eerste succesvolle release! 
-
T
Je spreekt jezelf nu tegenD-Nemacyst wrote:Dit is echt compleet mijn stijl melodie, donker en sidechain. Kick heb ik nog niet goed beluisterd, op eerste gehoor niks mis mee maar niet compleet mijn stijl.
Hoezo? Hij zegt gewoon dat de melodie precies zijn stijl is en de kicks niet. Dat is toch niet jezelf tegenspreken?wesskeej wrote:Je spreekt jezelf nu tegenD-Nemacyst wrote:Dit is echt compleet mijn stijl melodie, donker en sidechain. Kick heb ik nog niet goed beluisterd, op eerste gehoor niks mis mee maar niet compleet mijn stijl.
Ik ben verrast Skedoedel
-
T
Woeps epic failD-Teq wrote:Hoezo? Hij zegt gewoon dat de melodie precies zijn stijl is en de kicks niet. Dat is toch niet jezelf tegenspreken?wesskeej wrote:Je spreekt jezelf nu tegenD-Nemacyst wrote:Dit is echt compleet mijn stijl melodie, donker en sidechain. Kick heb ik nog niet goed beluisterd, op eerste gehoor niks mis mee maar niet compleet mijn stijl.
Ik ben verrast Skedoedel. Je track spreekt mij wel aan!