Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 13:22 
 
Hardtraxxer

Artiest: Da Tweekaz

Track(s): Carnival

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 13:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekkere melodie en veel drive in het nummer, super!

Overigens onderschrijf ik het sentiment dat iedereen moet luisteren wat hij wil en dat men op feesten ook vooral moet doen waar hij zin in heeft (zolang je anderen niet lastig valt) en vind ik het geweldig dat hardstyle in andere landen populairder wordt, maar ik vind het toch moeilijk om niet in de lach te schieten als ik naar die kippendansers kijk in de video. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeeeezus wat een track! hihi Da Tweekaz! :loving: :love: :woot: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 14:51 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Meh beetje standaard. misschien dat ik hem na een paar keer luisteren beter vind. eerst maar wachten op een HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 15:24 
 
Hardtraxx Veteran

Erg lekkere track, laat die HQ maar komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 15:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Heb normaal helemaal niks tegen mc's maar,HOU JE BEK IS FF, heerlijke plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 16:40 
 
Hardtraxxer

Zozo! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 20:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het lijkt wel alsof iedereen na zijn/hun album ineens veel vettere tracks gaan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 02:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke drive!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 20:13 
 
Hardtraxx Newbie

Die kerel aan de linkerkant van het beeld op 2:47. Goeie moves :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flappermoos schreef:
Die kerel aan de linkerkant van het beeld op 2:47. Goeie moves :)!

Voor een hardcore track wel ja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 20:41 
 
Hardtraxxer

lekker plaatje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 17:23 
 
Hardtraxxer

second TBA ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wizzieuploadzz schreef:
second TBA ;)

is gewoon dezelfde ;)
Voor mij is dit een van de beste platen van hun! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 20:46 
 
Hardtraxxer

oww yeah de hartjes (L) (L) (L) headhunters best 2012 2013 lessons in love best!! (L) (L) (L) (L)

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 20:47 
 

Thew schreef:
oww yeah de hartjes (L) (L) (L) headhunters best 2012 2013 lessons in love best!! (L) (L) (L) (L)

:sick:

Ga naar Thera luisteren ofzo als je hier niet van houdt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere track zo te horen. Zo'n vaag vermoeden dat die reverse bass erg lekker is!

Vind alleen die tweede climax een beetje over the top.

Entourage schreef:
Ga naar Thera luisteren ofzo als je hier niet van houdt...

Heb jij niets anders te zeggen dan 'Ga naar Thera luisteren' op elke reactie die je niet bevalt? Raakt noch wal zo'n opmerking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 14:16 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 15:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lekkah :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeee hooooo >.< . Rest :loving:
Verder heb ik het vermoeden dat dit Da Tweekaz ft. MC Ruud - Carnival is.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks