Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Da Tweekaz

Track(s): Real Love (Envine Remix)

Sample/video:
https://www.facebook.com/video.php?v=861727030553142



Bron: FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 18:17 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/EnvineNL/posts/853663204692858 Hier nog een.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 18:36 
 
Artiest

Vind m best dik. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 02:03 
 
Hardtraxx Veteran

Stukje van Reverze:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 10:43 
 

klinkt best leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat de melodie zo is veranderd. Originele is zo geniaal. De melodie doet me denken aan een jumpnummer, iets met de vocals : i i want to love, en dan iets met dream ofzo:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 15:36 
 
Artiest

jaron123 schreef:
Jammer dat de melodie zo is veranderd. Originele is zo geniaal. De melodie doet me denken aan een jumpnummer, iets met de vocals : i i want to love, en dan iets met dream ofzo:p


Ik heb juist geprobeerd er een eigen draai aan te geven in plaats van een kopie van de originele te maken. Keertje wat anders :) Hoop dat ondanks dat hij niet op de originele melodie 'lijkt' de remix alsnog bevalt haha! Meer info en langere preview snel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 18:06 
 

Op een erg leuk manier verrast toen ik dit hoorde. Melodie blijft maar in me hoofd hangen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 23:27 
 
Hardtraxxer

jaron123 schreef:
Jammer dat de melodie zo is veranderd. Originele is zo geniaal. De melodie doet me denken aan een jumpnummer, iets met de vocals : i i want to love, en dan iets met dream ofzo:p




Ik denk dat je deze bedoeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja alleen dan in een jump varant ja. Melodie doet me daar sterk aan denken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 16:54 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Razzstep schreef:
jaron123 schreef:
Jammer dat de melodie zo is veranderd. Originele is zo geniaal. De melodie doet me denken aan een jumpnummer, iets met de vocals : i i want to love, en dan iets met dream ofzo:p




Ik denk dat je deze bedoeld.



Deed me hier ook precies aan denken.. Ik ken 'm van DJ Hybrid. Zelfde titel naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 13:10 
 
Hardtraxx Elite

Vind t origineel toch een stuk beter..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 14:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker


@3.23

Best een vette plaat :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks