Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 17:29 
 
Hardtraxxer

Artiest: Da Tweekaz & Josh & Wesz

Track(s): Catch The Light (Anti-climax Edit)

Sample/video:
:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 17:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wow, dit klinkt vet :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt dik! hopelijk komt ie gauw free :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is lekker! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 18:27 
 
Hardtraxx Addict

Vond dit een van de weinige leuke nummers op dat hele album van ze! Deze anti climax is nog leuker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Irritante vocals, simpele anti :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 12:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het nog steeds jammer dat de oude Josh & Wesz versie niet uit gekomen is. Computer crash toch? filmpje staat nog wel op youtube.

Edit: Acct verwijderd denk ik. Kan niet meer vinden, jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 20:20 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 20:24 
 
Hardtraxx Addict

heerlijke drive :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 20:38 
 

Enige rede waarom dit gemaakt is, is omdat TMS zo ongelooflijk raw is poeehpoeh! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 20:38 
 

LennartOpp schreef:
Vind het nog steeds jammer dat de oude Josh & Wesz versie niet uit gekomen is. Computer crash toch? filmpje staat nog wel op youtube.

Edit: Acct verwijderd denk ik. Kan niet meer vinden, jammer.


Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 20:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Da tweekaz hadden deze lyrics toch ook al eerder gebruikt, in C4tch volgens mij.
Vind de lyrics echt pakkend, een van de beste nummers van het album.
De anti is een leuke toevoeging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Josh & Wesz versie is ongeveer 1000x zo vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 21:38 
 
Hardtraxxer

Die is wel heel ziek die anti :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 07:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sorry voor de bump, zie nu pas dat het filmpje gepost is.. Wat een drive in die J&W versie. Eeuwig zonde.

(bedankt Jro)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks