Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 12:44 
 

Da Tweekaz & In-Phase - Don't Stop (2013 Edit) @ Reverze 2013

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 13:45 
 

Lekker die edit. intro is ook wel geinig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 14:02 
 
Hardtraxx Addict

Vond die edit van Break The Spell ook wel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel was de beste plaat van hun album. Wat een drive in de intro en heerlijke melodie :loving:
Deze edit is opzich heel leuk gedaan, hopen dat hij binnenkort een free release krijgt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 18:25 
 

Calmdowner schreef:
Vond die edit van Break The Spell ook wel vet!


Zeker die edit's gaan der goed in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 18:51 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nooit wat aan de vocals gevonden. die verpesen het voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Standaard Tweekaas dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 22:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Origineel was de beste plaat van hun album. Wat een drive in de intro en heerlijke melodie :loving:
Deze edit is opzich heel leuk gedaan, hopen dat hij binnenkort een free release krijgt :)

Helemaal mee eens. Die tweede climax is een leuke twist. :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks