Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:09 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Da Tweekaz & Coone

Track(s): Born In the 80's

Sample/video:
Bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes yes dit wordt een album! :D
Bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:35 
 
Hardtraxx Elite

alle tracks waar Da Tweekaz aan meewerken zijn geniaal. leuk idee ook dit. :D
Bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:43 
 
Hardtraxx Addict

Lekkere track hoor :thumbup:
Bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:44 
 

Climax is mij te coonish
Bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:46 
 
Hardtraxxer

gave melodie :)
Bericht Geplaatst op 19 aug 2012 14:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

best een lange break. alleen in dit nummer maakt dat niet eens zoveel uit. best leuk alleen niet speciaal.
Bericht Geplaatst op 19 aug 2012 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dit was die nieuwe die ik hoorde op the qontinent. ik hoor da tweekaz hier niet echt terug komen, dacht dat het een nieuwe coone was.
Bericht Geplaatst op 19 aug 2012 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

Hahaha, wordt ook met het nummer beroerder
Bericht Geplaatst op 19 aug 2012 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is echt te saai voor woorden. :lol:
Bericht Geplaatst op 19 aug 2012 18:21 
 
Hardtraxx Addict

intro klinkt lekker, de rest is :sleep: . text is origineel
Bericht Geplaatst op 20 aug 2012 11:55 
 
Hardtraxxer

hebben da tweekaz hier aan mee gewerkt?
hoor er helemaal niks van
Bericht Geplaatst op 20 aug 2012 12:12 
 
Hardtraxxer

Saai. Hoorde hem ook op XXatP en vond er toen ook bijzonder weinig aan.
Bericht Geplaatst op 20 aug 2012 12:21 
 
Hardtraxx Veteran

Intro gaat nog, maar de rest :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 20 aug 2012 16:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is wel echt het dieptepunt van dj oen. Wat een achterlijke tekst en wat een saai kutnummer!

ps wat doet die gast op 1:05 ziet er een beetje nep uit
Bericht Geplaatst op 20 aug 2012 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dik hoor!
Bericht Geplaatst op 20 aug 2012 16:18 
 
Hardtraxx Elite

Oke, er was een tijd dat er nog TBA of ID bij een nieuwe track stond, maar nee hoor, de eerste gedachte word er neergepleurd. Als dit een collab is met Da tweekaz , eet ik 2 paar schoenen op!
Bericht Geplaatst op 21 aug 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Oke, er was een tijd dat er nog TBA of ID bij een nieuwe track stond, maar nee hoor, de eerste gedachte word er neergepleurd. Als dit een collab is met Da tweekaz , eet ik 2 paar schoenen op!


Begin maar met eten
Bericht Geplaatst op 21 aug 2012 13:02 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
jambekkie schreef:
Oke, er was een tijd dat er nog TBA of ID bij een nieuwe track stond, maar nee hoor, de eerste gedachte word er neergepleurd. Als dit een collab is met Da tweekaz , eet ik 2 paar schoenen op!


Begin maar met eten


Pics or it didn't happen :$
Bericht Geplaatst op 21 aug 2012 20:44 
 
Hardtraxxer

Energieke intro :)
Leuke vocals.
Redelijke climax.

Hoor wel weinig van Da Tweekaz.

Toch wel leuk plaatje. Maar ja weer een collab, nog weinig leuke solo's van Coone gehoord...
Bericht Geplaatst op 22 aug 2012 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Climax is mij te coonish

dit
Bericht Geplaatst op 22 aug 2012 16:44 
 
Hardtraxx Elite

derniels schreef:
Dit is wel echt het dieptepunt van dj oen. Wat een achterlijke tekst en wat een saai kutnummer!

ps wat doet die gast op 1:05 ziet er een beetje nep uit


stoere boy
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 15:56 
 
Hardtraxxer

Bump.

Al meer van bekend? Leek me lekker :)
Bericht Geplaatst op 05 sep 2012 16:38 
 
Hardtraxx Elite

DaBerry schreef:
Bump.

Al meer van bekend? Leek me lekker :)


ja komt op da tweekaz album.
Bericht Geplaatst op 05 sep 2012 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Lekker eten alwetende Jambekkie. :')
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks