Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 22:36 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Da Tweekaz ft. Oscar

Track(s): Break The Spell (Eye of the Flashback Edit)

Sample/video:

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 22:38 
 

Inspiratie op? al die edits :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer heel leuk gedaan :) . Zijn tenminste niet van die edits waar een kickje of een paar noten in de melodie is aangepast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 18:02 
 
Hardtraxxer

hele lekkere edit
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 01:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima hoor :P Tweekaz stijltje vind ik altijd wel leuk, haha. Dit voegt nog wat euforie toe aan het origineel ^^ Die tweede climax doet me een beetje denken aan die eerste geniale euforische mid-intro van WP - Anxiety :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 03:38 
 
Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Inspiratie op? al die edits :sleep:


Zucht zulke mensen kun je net zo goed weggooien...

Wat heerlijk is deze edit stiekem misschien zelfs beter dan de originele.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 22:50 
 
Hardtraxx Addict


@14:25
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaMaster schreef:
JEFSKIII schreef:
Inspiratie op? al die edits :sleep:


Zucht zulke mensen kun je net zo goed weggooien...

:')

Over de plaat: mja, de Tweekaas weten me nooit te raken. Evenals deze keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 17:40 
 
Hardtraxxer

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wizzieuploadzz schreef:
[youtube]eiurg

Want het is zinvol om hem nog een keer te posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk daar heb je meneertje ik-wil-meer-views-op-youtube weer. :')
Luister hem niet, zoek wel een andere rip. BAMMMMMMMMMM!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 14:34 
 
Hardtraxx Addict

Vond t werkelijk fantastisch om dit te horen bij reverze! wat een verrassing! Toevallig had ik een aantal weken terug dat nummer nog op gezocht was de naam even kwijt >.<
Al vind ik die van Alphazone wel beter ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 19:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat is dit slecht zeg, doet me aan een op hol geslagen flipperkast denken.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks