Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 10:55 
 
Hardtraxxer

Artiest: Da Tweekaz and In-Phase

Track(s): Bad Habit

Sample/video:
:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 10:56 
 
Hardtraxx Newbie

Verkeerde link?
Edit: nu wel goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 11:00 
 
Hardtraxxer

Cyanide6 schreef:
Verkeerde link?
Edit: nu wel goed :)

sorry :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 11:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt wel lekker :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 13:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk trackje voor een festival op de mainstage, meer ook niet voor mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 13:30 
 
Hardtraxx Addict

Weer dat facking irritante HEEE HOOOOO in het begin >.<

Over de track:
Vind er niet veel aan, maar dat heb ik altijd bij Da Tweekaz :P met name die pitchkicks in de climax klinken zo op het eerste gehoor niet fijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 22:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt lekker. Net als Don't Stop veel drive. Hou ik van. Hopen dat de kicks niet tegenvallen in HQ en dat de plaat op lager tempo ook drive heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Klinkt lekker. Net als Don't Stop veel drive. Hou ik van. Hopen dat de kicks niet tegenvallen in HQ en dat de plaat op lager tempo ook drive heeft.

Dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 13:53 
 
Hardtraxxer

Heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 21:27 
 
Hardtraxx Addict

(mid)intro en twee climax zijn lekker. pitch kicks in de eerste climax zijn niet zo fijn. leuk nummertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 17:27 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 17:38 
 
Hardtraxxer


with climax part ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 20:36 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 20:13 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Check out the Official Video Clip for "Da Tweekaz & In-Phase -Bad Habit" !! When the video reaches 50.000 views, we're giving it away for FREE!


Bron: Da Tweekaz facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 20:42 
 
Hardtraxxer

Zo zonde van die kicks, de rest is zoooooooo lekker. Die vocals ook haha :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 20:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Break piano doet me heel sterk denken aan Bass Modulators & Playboyz - The Drop.
Zijn dezelfde bassnoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 10:07 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het begin van de break super, maar de rest vind ik meuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 18:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een lelijke vocals zijn dit zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 18:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

kauwgombal schreef:
The Venator schreef:
Break piano doet me heel sterk denken aan Bass Modulators & Playboyz - The Drop.
Zijn dezelfde bassnoten.

En de The Drop had dezelfde bassnoten als deze track haha :P
http://youtu.be/VLnWf1sQkjY?t=27s


Beetje vergezocht vindt je niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekker nummer! Maar beetje jammer van de eerst 50k views voor de release.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks