Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 12:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Artiest: D-Verze

Track(s): The London Underground (Fabulous City Mix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 17:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Eeeeeeen de andere mix:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 18:26 
 
Hardtraxx Veteran

Moeilijk, kan maar geen favoriet kiezen. De stijl in de Energetic City mix ligt me meer, maar de Fabulous City mix heb ik net wat meer afgespeeld..
In ieder geval, beide zijn te pruimen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 19:32 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt wel lekker, doet me een beetje denken aan 'Geck-o' / Geck-e. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 13:47 
 
Artiest

Prima tracks :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker Jeffrey :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

Fabulous city mix is best vet. Op sommige stukken wel wat chaotisch en druk.
Energetic city mix is ook wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 20:02 
 
Hardtraxx Elite

Wout1997 schreef:
Fabulous city mix is best vet. Op sommige stukken wel wat chaotisch en druk.
Energetic city mix is ook wel vet.


vet yo
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

doet me denken aan doorpoffen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 23:34 
 
Hardtraxxer

heerlijke energie in beide mixen, Energetic mix heeft op eerste gehoor mn voorkeur maar vind de chaos in de Fabulous City Mix ook erg vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beide lekker, energetic mix heeft mijn voorkeur, vind uitwerking net wat beter :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks