Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 21:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Artiest: D-Verze

Track(s): The Cycle

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 13:06 
 
Hardtraxxer

Klinkt erg lekker mannen! props voor The Cycle
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat een lekkere track. Precies mijn style :thumbup:
Heb hem even uit jullie podcast geknipt en op mijn kanaal gezet. Als jullie dat vervelend vinden haal ik hem er wel weer af.

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 15:12 
 
Hardtraxx Veteran

Ontzettend bazige korte kicks. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Godverdomme wat een lekkere track. Precies mijn style :thumbup:
Heb hem even uit jullie podcast geknipt en op mijn kanaal gezet. Als jullie dat vervelend vinden haal ik hem er wel weer af.


prima hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 17:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Standalone rip ook maar ff in de openingspost gezet, is wel zo makkelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 17:48 
 
Hardtraxx Elite

Echt een vette track! Kick zijn ook :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 18:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Vette sounds, maar het komt op een of andere manier nog niet echt over. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 18:38 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Vette sounds.

Dylan-E schreef:
Kicks zijn ook :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die schreeuw is zoooo kut :cry:
Voor de rest klinkt het mij ook allemaal nog iets te simpel/amateurisch. Die kick is wel echt gruwelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 18:40 
 

Zoo dan, wat een geweld!! heerlijke track op het eerste gehoor :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 23:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hij is dik hoor, hoewel die gil me live wel even liet schrikken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette track, intro is een beetje Wavolizer-achtig. Hoop trouwens wel dat die op 155 is geproduceerd en dus niet te veel omhoog is gepitcht in de rip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 02:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nasus vocals. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Vette track, intro is een beetje Wavolizer-achtig. Hoop trouwens wel dat die op 155 is geproduceerd en dus niet te veel omhoog is gepitcht in de rip.

jep, 155 all the way! :)

Guido schreef:
Nasus vocals. :thumbsup:

zeker :P LoL :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Vette track, intro is een beetje Wavolizer-achtig.


Precies mijn gedachte, geweldige track :D ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro, outro heeeel erg vet. Climax is wel ok, maar beetje TE eentonig denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

de tering wat vet :oh: hoorde hem in de set van Zirkum en dacht dat hij er een nummer van D-passion tussen in pleurde ofzo haha, echt heel gaaf :drool:

Wavolizer moest ik ook aan denken inderdaad! groot compliment wmbt :thumbsup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks