Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 21:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Artiest: D-Verze

Track(s): Rise Up Together

Sample/video:


Bron: Mijzelf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 18:38 
 

Klinkt leuk zover ik dat hier uit op kan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt zeker niet verkeerd nee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

Net op tijd ingeschakeld om deze te horen in de TC radioshow. Voor wat ik gehoord heb klonk die zeker niet slecht! Wanneer die op soundcloud komt nog eens luisteren. Goed bezig boys. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 13:36 
 
Hardtraxx Veteran


@11:30

Kicks zijn weer in orde, meaui. Jammer dat de screeches dan weer wat standaard zijn. De break is dan wel oké met dat vertraagde stuk. Voor de rest zit ie wel goed ineen vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 14:31 
 
Hardtraxx Addict

Dikke, dikke drive in de intro! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De tering, vet hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 03:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:

@11:30

Kicks zijn weer in orde, meaui. Jammer dat de screeches dan weer wat standaard zijn. De break is dan wel oké met dat vertraagde stuk. Voor de rest zit ie wel goed ineen vind ik.

mag ik vragen waarom je de screeches standaard vind? is het het geluid van de screech, of iets anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 08:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Raven schreef:
De tering, vet hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 18:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thanks voor de reacties! :) Heb even een ripje toegevoegd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 22:50 
 
Hardtraxx Elite

:worship:

Wàt een drive weer en wederom een vette melodie.
Helemaal mijn straatje :D
Sidechain met die melodie in de climax geeft ook een portie drive met zich mee zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 16:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:drool: :drool:. Ik hou echt van dat soort mid-intro's, hele fijne kicks ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 20:12 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Zit lekker in elkaar! Ik ben wel fan van dit stijlje ondanks dat ik raw vrijwel niks meer aan vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 22:39 
 

The Venator schreef:
Zit lekker in elkaar! Ik ben wel fan van dit stijlje ondanks dat ik raw vrijwel niks meer aan vind.

dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 00:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

2e climax wat minder :/

Mid intro heerlijk :drool:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks