Blijf het origineel ook een van zijn vetste platen vinden. Met die plaat heeft hij mijn aandacht toentertijd helemaal getrokken. Gewoon een oké edit dit imo . Een iet wat ander sausje er overheen maar nog steeds die toffe sfeer uit het origineel behouden .