Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 16:45 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Artiest: D-Sturb

Track(s): Unbeatable (Preview)

Sample/video:

Bron: Soundcloud
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 18:19 
 

Positief verrast ^^. Had nog nooit van hem gehoord :$ maar klinkt best goed. Lekkere schreeches in de intro, een iets wat tegenvallende anti maar dan wel weer een normale fijne 2e climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoor laatste tijd wel meer vette nummers van D-sturb ! Z'n facebook pagina heeft nog een paar likes nodig en dan komt er een free release van hem aan die ik behoorlijk vet vind :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 18:24 
 

Rickzel schreef:
Hoor laatste tijd wel meer vette nummers van D-sturb ! Z'n facebook pagina heeft nog een paar likes nodig en dan komt er een free release van hem aan die ik behoorlijk vet vind :$


Deze? Klinkt ook best wel goed ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die ja! Doet me beetje denken aan Artifact of Exit Mind, niet te overdreven raw maar toch stevig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 03:22 
 
Hardtraxxer

sandervanbruggen schreef:
Rickzel schreef:
Hoor laatste tijd wel meer vette nummers van D-sturb ! Z'n facebook pagina heeft nog een paar likes nodig en dan komt er een free release van hem aan die ik behoorlijk vet vind :$


Deze? Klinkt ook best wel goed ^^


heerlijk die kick! vooral 2e climax echt heel vet imo! opbouw daarvoor ook goed, beetje standaard alleen.

Daarom beter dan unbeatable die vind ik niet zo een lekkere kick heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 14:59 
 
Hardtraxx Addict

Zo dan ^^ heb inderdaad ook nog niet van hem gehoord!! Track is erg lekker.
Ook die free release klinkt erg fijn!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 18:34 
 
Hardtraxxer

Hij heeft nog wel een paar andere tracks op Youtube staan, maar vind deze er echt bovenuit springen!
Het klinkt wel echt veel beter op een headset als het klinkt op een set goeie speakers dus zal dit niet binnenkort op bijvoorbeeld Loudness voorbij horen komen..
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks