Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 21:53 
 
Hardtraxxer

Artiest: D-Sturb

Track(s): Trippin'

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 22:04 
 
Hardtraxx Veteran

Kan geen release vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 22:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Kan geen release vinden..

http://www.discogs.com/artist/3347232-D-Sturb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die laatste climax klinkt echt 1 op 1 als een ander nummer, kan er even niet op komen. (ja ik weet dat heel veel van dit soort nummers op elkaar lijken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 22:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
die laatste climax klinkt echt 1 op 1 als een ander nummer, kan er even niet op komen. (ja ik weet dat heel veel van dit soort nummers op elkaar lijken)


Vond de climax lijken op die van Sub Sonik - To Hell. Voor de rest wel een prima track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Buho schreef:
Rickzel schreef:
die laatste climax klinkt echt 1 op 1 als een ander nummer, kan er even niet op komen. (ja ik weet dat heel veel van dit soort nummers op elkaar lijken)


Vond de climax lijken op die van Sub Sonik - To Hell


Juist! Die bedoelde ik, thanks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 22:51 
 
Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
Mitzinator schreef:
Kan geen release vinden..

http://www.discogs.com/artist/3347232-D-Sturb :P

Ah :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 23:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

El Buho schreef:
Rickzel schreef:
die laatste climax klinkt echt 1 op 1 als een ander nummer, kan er even niet op komen. (ja ik weet dat heel veel van dit soort nummers op elkaar lijken)


Vond de climax lijken op die van Sub Sonik - To Hell. Voor de rest wel een prima track.


Hahahaha, jouw plaatje..

OT:
Lekkere track! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 23:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het een beetje chaotisch klinken. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 13:30 
 
Hardtraxx Addict

Lekker beukertje :thumbup: leuk gedaan met de screeches.
Maar als je het globaal bekijkt... Same trick, different track

Misschien leuk gedaan qua screeches, maar voor een nieuwe producer (althans ik ken hem/hun/haar niet) niet bepaald vernieuwend.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks