Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 21:45 
 
Hardtraxxer

Artiest: D-Sturb Ft. Asa

Track(s): Fuckin Up The System

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 21:58 
 
Hardtraxxer

drive :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 22:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 11:15 
 
Hardtraxxer

haha die tattoo-tan boy zit steeds compleet mis met z'n kick rolls xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 15:50 
 
Hardtraxx Elite

Snitch_MP schreef:
haha die tattoo-tan boy zit steeds compleet mis met z'n kick rolls xd


Dus? Hij heeft het tenminste naar zijn zin. Ga jij even janken om hoe hij eruit ziet en wat voor bewegingen hij maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit er ook weleens naast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje hetzelfde trucje weer, pakt me dit keer echter wel wat meer dan anders.
Houdt zich overigens niet echt in voor het tijdstip waarop hij draaide, Do or Die inmixen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij draaide daarna Agressive Acts van Malice. Ging nergens over.

Snitch_MP schreef:
haha die tattoo-tan boy zit steeds compleet mis met z'n kick rolls xd


Die neger was echt de grootste mongool die ik ooit op een feest heb gezien. Ik denk niet dat ik ooit zo'n zelfingenomen iemand heb gezien die zich zo geweldig vond als hij op een feest. Allejezus zeg wat heb ik me aan die gozer geïrriteerd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Hij draaide daarna Agressive Acts van Malice. Ging nergens over.


Haha ik vond helemaal mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 19:37 
 
Hardtraxxer

Haha gewoon heel t feest door kickrollen. Heb je er vast wel een goed.. al helemaal de laatste tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 20:30 
 
Hardtraxxer

Paultheone schreef:
Hij draaide daarna Agressive Acts van Malice. Ging nergens over.

Snitch_MP schreef:
haha die tattoo-tan boy zit steeds compleet mis met z'n kick rolls xd


Die neger was echt de grootste mongool die ik ooit op een feest heb gezien. Ik denk niet dat ik ooit zo'n zelfingenomen iemand heb gezien die zich zo geweldig vond als hij op een feest. Allejezus zeg wat heb ik me aan die gozer geïrriteerd :lol:


Haha, ik voel je! Verschrikkelijk die vent..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 20:32 
 
Hardtraxxer

Millard Fillmore schreef:
Snitch_MP schreef:
haha die tattoo-tan boy zit steeds compleet mis met z'n kick rolls xd


Dus? Hij heeft het tenminste naar zijn zin. Ga jij even janken om hoe hij eruit ziet en wat voor bewegingen hij maakt.


He, doe eens rustig? En nee, ik zit niet te janken. Maar zo te zien aan je reactie zit jij ook 24/7 onder de zonnebank. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow dit klinkt dik gek! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 17:35 
 

Millard Fillmore schreef:
Snitch_MP schreef:
haha die tattoo-tan boy zit steeds compleet mis met z'n kick rolls xd


Dus? Hij heeft het tenminste naar zijn zin. Ga jij even janken om hoe hij eruit ziet en wat voor bewegingen hij maakt.

Ben het met deze opmerking 9 van de 10 keer eens als ik mensen hier weer eens zie klagen over hoe andere mensen doen of eruit zien op een feest maar deze keer niet.

Het is vrij duidelijk dat deze man niet los staat te gaan omdat hij de muziek zo geweldig vind. Dit is gwn even 'kijk mij is losgaan en dikke moves hebben' ipv iemand die echt vollop staat te genieten van de muziek en daarom lekker kickrolls mee drumt. Dit is pure stoer en uitsloverij.
Btw waarom ga je uberhaupt met je rug naar de stage toe staan :/


Ot: klinkt heerlijk alleen vallen mij dit soort plaatjes in HQ vaak tegen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 11:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is nu wel duidelijk dat we afstammelingen zijn van apen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 18:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
DL22 schreef:
Het is nu wel duidelijk dat we afstammelingen zijn van apen

Incorrect! Apen en mensen stammen beide af van een gemeenschappelijke voorouder, apen zijn echter niet onze voorouders!!!!!


Ok
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 18:49 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 21:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zijn maar een klein aantal Raw artiesten die mij nog echt weten te pakken waaronder Luminite en Sub Zero, maar als ik de laatste D-sturb projectjes hoor komt hij ook nog wel op m'n lijstje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 22:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wel lekker maar wat een wall of bass zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 22:45 
 
Hardtraxx Elite

Snitch_MP schreef:
Millard Fillmore schreef:
Snitch_MP schreef:
haha die tattoo-tan boy zit steeds compleet mis met z'n kick rolls xd


Dus? Hij heeft het tenminste naar zijn zin. Ga jij even janken om hoe hij eruit ziet en wat voor bewegingen hij maakt.


He, doe eens rustig? En nee, ik zit niet te janken. Maar zo te zien aan je reactie zit jij ook 24/7 onder de zonnebank. xd


Ik kom inderdaad op voor al mijn zonnebank broeders en zusters, ze noemen mij ook wel bodylot john.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2016 21:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Vette track zeg! Dat styltje van D-Sturb pakt mij wel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 13:00 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk weer, D-Sturb is altijd goed.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks