Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 22:17 
 
Hardtraxxer

Artiest: D-Sturb & Blackout

Track(s): Going Forward

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 18:08 
 
Hardtraxxer



D-Sturb & Blackout - Going Forward
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb tot nu toe nog geen slecht nummer van D-Sturb gehoord, wat maakt hij een lekkere energieke tracks zeg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik heb tot nu toe nog geen slecht nummer van D-Sturb gehoord, wat maakt hij een lekkere energieke tracks zeg :love:


Ik ben het hier totaal mee eens :yes: Nu nog wachten op zijn grote doorbraak ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit juist de eerste mindere plaat van hem. Die snare klinkt niet lekker sowieso en de kicks vind ik ook niet zo. Eerste climax is wel prima maar die melodie in de tweede is maar matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 12:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Vind dit juist de eerste mindere plaat van hem. Die snare klinkt niet lekker sowieso en de kicks vind ik ook niet zo. Eerste climax is wel prima maar die melodie in de tweede is maar matig.


Tweede melodie past wel bij de sfeer in de track eigenlijk, beetje dat bombastische. Klinkt ook beetje orgel-achtig, wat het ook wel apart maakt klinken. Soms is eenvoudig niet gelijk slecht. Snare ploft een beetje, dat is wel jammer inderdaad.

Desalniettemin een erg fijn plaatje hoor! :innocent:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks