Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 14:13 
 
Hardtraxxer

Artiest:
D-Mind & Scala

Track(s):
In The Rain

Sample/video:

@4:55

Bron: Facebook & Soundcloud
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Mind gaat toch wel behoorlijk vooruit, vind ook dit een lekkere track
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 17:34 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Prima plaatje wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke melo hoor :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks