Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 22:03 
 
Hardtraxxer

Artiest: D-Block & S-te-Fan

Track(s): Total eclipz(Thrillogy 2012 edit)

Sample/video:

eerste 30 seconden
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt echt heel dik! Hoezo maar de eerste 30 sec. volgens jou? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 01:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ben benieuwd, samen met Shiverz een van hun beste platen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:44 
 
Hardtraxxer

Maximum schreef:
Klinkt echt heel dik! Hoezo maar de eerste 30 sec. volgens jou? :huh:


rest is toch die nieuwe track met villain?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoor behalve de eerste 30 seconden ook niks terug van Total Eclipz. Dat wat daarna komt enzo klinkt best wel oké.

Origineel is één van mn all-time favo DBSTF-platen. Gruwelijke sfeer zat daar in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Maximum schreef:
Klinkt echt heel dik! Hoezo maar de eerste 30 sec. volgens jou? :huh:


rest is toch die nieuwe track met villain?

Die begint op 01:50 en alles daarvoor is die Total Eclipz (Edit) lijkt mij, maar dat is wat ik denk dus kan het uiteraard ook fout hebben. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 13:04 
 
Hardtraxxer

Total Eclipz is nog steeds één van mijn favoriete(wat oudere) tracks, ben benieuwd naar een HQ versie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals ik men dubbelpost al zei :D
Deze klonk echt nog bruut op Thrillogy :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 13:31 
 
Hardtraxxer

hq ;)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks