Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 08:01 
 
Hardtraxxer

tot 1.20


Klinkt lekker :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 11:40 
 
Hardtraxxer

DBSTF altijd goed de laatste tijd. het begin doet me wel denken aan max enforcer - lost in paradise
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 13:16 
 
Hardtraxx Elite

Zo dan! Deze is vet!!!! :drool: :drool:
Dblock stefan zijn echt on a roll laatste tijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 14:27 
 
Hardtraxxer

Echt een eerlijk melo, jammer van de anti.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 16:18 
 
Hardtraxx Newbie

Lekker Bezig, klinkt heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 01:28 
 

Zoveelste melodietrack met anti van de heren... Melodie is heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekkere anti !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 11:03 
 
Hardtraxx Addict

[zippy]http://www29.zippyshare.com/v/42808585/file.html[/zippy]
Eerste nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 14:50 
 
Hardtraxx Addict

Zoo dan, positief verrast :D
Prima plaatje van deze heren, geen fan van ze maar geef toe dit klinkt lekker! Zelfde geld voor Next Level overigens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben wel een beetje klaar met dat soort langzame backspin effect aan het eind van de melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 15:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke melodie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt lekker hoor in HD:

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 20:14 
 
Hardtraxx Veteran



Vind m al goed klinken :)
Die melodie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 20:19 
 
Hardtraxx Elite

Vet nummer, alleen jammer dat ze dan 2de climax weer een anti doen.. doe dan 2de climax met die melodie. Zelfde verhaal met Drumz. Anders was het echt helde platen geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Vet nummer, alleen jammer dat ze dan 2de climax weer een anti doen.. doe dan 2de climax met die melodie. Zelfde verhaal met Drumz. Anders was het echt helde platen geweest.

Vind de anti-climax idd wel jammer, bij Next Level heb je dat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 21:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Na hun laatste release had ik weer wat hoop, maar dit vind ik echt helemaal niks. Kicks zijn ontzettend slap en klinken verschrikkelijk. Voor de rest zitten er ook totaal geen boeiende elementen in, melodie doet me niks, sfeer ontbreekt, vocalen irriteren me...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 23:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt opzich wel leuk, maar uiteindelijk erg leeg..

Kan iemand me iets vertellen over die edit van Animals die daarna komt?
Ik hoor de melodie van het origineel ipv die melodie van de Isaac remix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 23:14 
 
Hardtraxx Veteran

Italian Stallion schreef:
Klinkt opzich wel leuk, maar uiteindelijk erg leeg..

Kan iemand me iets vertellen over die edit van Animals die daarna komt?
Ik hoor de melodie van het origineel ipv die melodie van de Isaac remix!

Martin Garrix - Animals (Part 2) (Isaac Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 09:02 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus wat een slappe hap zeg. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 20:54 
 
Hardtraxxer

Ik snap echt niet waarom zoveel producers opeens voor dat house-stijltje gaan.. ongeïnspireerde bagger.

1. Melodietje met irritant gepitch aan t eind van elke noot
2. Opbouw naar drop
3. Irritante vocals
4. House drop
5. Herhaal stappen 1 t/m 5 en je hebt weer een nieuw nummre

Kap hier eens mee producers :/ ja jullie ook TNT
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:53 
 
Hardtraxx Veteran

netjes!, Heerlijke plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 18:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beetje Takin' Off! 2.0 dit, alleen zijn deze kicks een stuk beter. Melodie en synth zijn ook erg nice en zuiver. Helaas pakt die house stijl mij totaal niet, Screwdriver is eigenlijk de enige track in die stijl die ik echt vet vind.

Prima track verder, maar met die house drops kan ik echt niks, het klinkt allemaal zo goedkoop op de één of andere manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 10:07 
 

harderstylez936 schreef:
Echt een eerlijk melo, jammer van de anti.

idd jammer van die anti hadden bij de 2e climax gwn een melo moeten doen en niet die ante, jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 11:02 
 
Hardtraxxer

dit is zo'n zelfde plaat als tnt heel de tijd maakt, tis wel leuk geweest, t gaat nu gewoon veel te ver door :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 10:56 
 

Calmdowner schreef:
[zippy]http://www29.zippyshare.com/v/42808585/file.html[/zippy]
Eerste nummer.

van wie is dat nummer rond de 6 minuten????
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks