Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 20:32 
 
Hardtraxxer

Tracks:
D-Block & S-te-Fan - In The Dark

Samples:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 21:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zeer vet dit, inderdaad een goede throwback naar hun oude sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 21:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Binnenkort maar weer is langs een D-Block & S-Te-Fan setje
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt al heerlijk :loving: Wat een comeback maken deze gasten zeg. Erg blij mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg een qlimax 2009 gevoel bij deze plaat, wauw :loving:

Wat zijn deze gasten enorm goed bezig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ze een hele tijd niet gevolgd, maar wat teasen/releasen ze de laatste tijd goede platen zeg!
Ga ze zeker weer in de gaten houden. Vroeger altijd fan geweest van d-block & s-te-fan en het lijkt er kennelijk op dat ze ook weer beetje platen maken in die stijl. Nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 12:32 
 
Hardtraxxer

Wat een plaat :thumbsup: en wat een jaar voor de hardstyle :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke plaat hoor :thumbsup:

Ik houd wel van deze hype om de oude sound weer terug te brengen. :P Je ziet het bij steeds meer bij dj's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 23:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel fijn dit, inderdaad die typische oude sound van ze!
Wat ontzettend lekker bezig zijn die 2 de laatste tijd weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 11:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wat fijn zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldige plaat! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 23:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Veel nieuwe platen opeens! Zou het niet erg vinden als ze met een album komen in deze oude D-Block & S-Te-Fan stijl! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 20:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

nieuwe-tracks-hs/d-block-s-te-fan-in-the-dark-t59937.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks