Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 11:39 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: D-Block & S-te-Fan Ft. The Pitcher & DV8 Rocks

Track(s): Save Our Dream Tonight

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 11:50 
 
Hardtraxx Addict

Deze heet Save Our Dream Tonight geloof ik :)
Climax klinkt leuk, even HQ afwachten voor grondig oordeel.
Zal wel op Scantraxx Evolutionz uitkomen deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 12:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een woord: gay
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 12:30 
 
Hardtraxx Veteran

Dat woord Save kwam bij de eerste keer luiteren al mn strot uit!
Verder wel een lekkere melodie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 12:31 
 
Hardtraxxer

beetje moeilijk te horen zo maar denk dat het best een prima plaatje is
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 12:38 
 
Hardtraxx Veteran

Kan zo bij die nieuwe Pitcher track. Melodie klinkt hier in ieder geval wel wat boeiender.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 18:10 
 
Hardtraxx Elite

Zozo, dat DV8 ook eens rustige vocals kan inspreken. Herken het zowat niet :P Verder wel een heerlijke track. Ook vind ik de vocals erg aantrekkelijk. Typisch weer van DBSTF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 18:53 
 
Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Typisch weer van DBSTF.


Jep, bijna een standaard DBSTF plaat.. Naja toch nog wel ff HQ afwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 18:40 
 
Hardtraxx Elite

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar uit deze track blijkt toch wel weer dat ie niet zijn eigen tracks produceert. Wat hoor je nou terug van The Pitcher, helemaal niks toch? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Komop nou wat is dat toch allemaal met die vocals met dat @#$@ gepingel eronder. Ik vind het niets en ik heb de climax nog niet eens geluisterd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 19:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 21:26 
 
Hardtraxx Addict

Melodie is echt WOW! Ingetogen DV8 vocals prima. Alleen die pitchkicks in de climax :x . En heul weinig Pitcher sound idd. Vergelijk ik dit even met Music To Keep Me Alive. Dan hoor ik alleen DBSTF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie is echt WOW, zo van random as fuck. Ik vind de melo echt nietszeggend. Intro en outro wel oke, hoor alleen maar dbstf eigenlijk. En die zang van dv8, tja het moet in je straatje liggen denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We moeten onze dromen vanavond reddennnnnn
We moeten onze dromen vanavond reddennnnnn
We moeten onze dromen vanavond reddennnnnn
We moeten onze dromen vanavond reddennnnnn

tutututututututututututututuLAlalalala GAYYYYY
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 16:41 
 
Hardtraxx Addict

D-Block & S-te-Fan Facebook
Finishing up some nearly finished tracks. D-Block & S-te-Fan - Twisted mind Fantasy and D-Block & S-te-Fan ft. the Pitcher & DV8 - Save our dreams are done!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 16:20 
 

zeg et niet vaak van DV8, maar deze heeft zeker wel wat :D lekker nrtje
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 18:21 
 
Hardtraxxer

[zippy]http://www63.zippyshare.com/v/83201782/file.html[/zippy]
@11:41
D-Block & S-te-Fan ft. The Pitcher & DV8 Rocks! - Save Our Dreams
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 18:38 
 
Hardtraxx Elite

Deze is echt totaal veranderd sinds de eerste keer dat ie gedraaid werd. Lekker nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 18:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

echt heel gay dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lelijke pitch kicks en vind de vocalen ook niet super. De rest is nou ook niet heel bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Vind et wel geinig klinken

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 00:33 
 
Hardtraxx Newbie

Lekkere melodie (L) . Krijg zin in de zomer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom heb ik het gevoel dat ik deze plaat al ken terwijl ik m nu voor t eerst luister? :huh:
Mja, DV8 moet gewoon lekker van die Donkey Rollers vocals blijven doen. Niet dit.
Tuurlijk, hij kan prima zingen, maar zijn stem is zo veel vetter als meeschreeuw-vocal zoals bij menig Donkey Rollers plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 19:32 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

staat al bij releases hardstyle-releases/d-block-s-te-fan-the-pitcher-dv8-rocks-save-our-dreams-t34854.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks