Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 23:42 
 
Hardtraxxer

Artiest: D-Block & S-Te-Fan & Audiofreq

Track(s): TBA
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 11:16 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is Roll The Drumz

DBSTF op facebook:
Citaat:
Ok, Rolllllll the drumz!! Audiofreq


Daarna vroeg iemand of het hun collab titel was:
Citaat:
Roll the Drumz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere drive, maar dit 'idee' zie je de laatste tijd wel vaker (o.a. bij TNT). Ondanks dit wel een lekker plaatje, maar niet heel bijzonder i.m.o. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van die climax ja. Die melodie daarentegen (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 13:14 
 
Hardtraxxer

Jammer van de anti :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 14:57 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind die Anti juist heerlijk! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 15:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wat een kut anti damn xd xd melodie doet me ook niet zoveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 16:01 
 
Hardtraxx Veteran

Erg mager.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 20:02 
 
Hardtraxx Addict

Fris plaatje! Fijne anti, ook al heb ik het gevoel die al 100x gehoord te hebben haha

Edit: En zegt die vent nou 'Cunt'? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 15:55 
 
Hardtraxxer

heerlijke track, z'n album word echt geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 21:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 00:47 
 
Hardtraxx Addict

Track heet Drumz!.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 12:47 
 
Hardtraxx Elite

Zwakke track, maar wat een melodie! :$ :$ :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 00:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Godsamme waarom nou weer zo'n kut anti, die melodie is gewoon prima maar verder ist naar mijn mening een beetje inspiratieloos en er zit geen power in
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 01:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ShadowLX schreef:
Godsamme waarom nou weer zo'n kut anti, die melodie is gewoon prima maar verder ist naar mijn mening een beetje inspiratieloos en er zit geen power in

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 15:24 
 
Hardtraxx Veteran



Zonder MC. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem leuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 18:54 
 
Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
ShadowLX schreef:
Godsamme waarom nou weer zo'n kut anti, die melodie is gewoon prima maar verder ist naar mijn mening een beetje inspiratieloos en er zit geen power in

Dit.

Ik vind de melodie maar slaapverwekkend, de break duurt me ook te lang dus ik ben juist blij wanneer die anti er in klapt. Mist inderdaad wel wat power.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 19:02 
 

Idee is leuk, maar de uitwerking van de anti mist iig alles wat een anti-climax moet hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Drums doen me echt denken aan een fanfare. Wel vet gedaan. Melodietje is erg zweverig, wel lekker. Kicks zijn prima. Niet zo goed als andere Audiofreq's tracks maar wel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 19:14 
 
Hardtraxx Addict

DBSTF gaan een beetje TNT achterna met die house anti's in hardstyle platen, terwijl juist de melodie altijd erg sterk is bij deze heren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 19:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MrK schreef:
heerlijke track, z'n album word echt geniaal.

Helemaal mee eens.
Kan niet wachten totdat zijn album wordt gereleased!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks