Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Interessant! 
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Voor mij niet zo, op het eerste gehoor lijkt me dit nou niet zo'n goede track.wrote:Interessant!
Lijkt indd een standaard plaatwrote:Voor mij niet zo, op het eerste gehoor lijkt me dit nou niet zo'n goede track.wrote:Interessant!
Even wachten op HQ, origineel vind ik een heerlijk plaatje.
Klinkt zo niet heel erg lomp. Maar ben wel zeer benieuwd naar deze plaat. 
Klinkt wel leuk, even HQ afwachten voor een beter oordeel 
Geen enkele remix zal het origineel overtreffen, maar dit klinkt op zich nog best aardig.
Als de kick in HQ een beetje lekker is is dit wel een hele vette remix 
wrote:Geen enkele remix zal het origineel overtreffen, maar dit klinkt op zich nog best aardig.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Hopelijk is deze remix wel vet! Die Bitch remix is toch wel gefaald..
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Vind die bitch remix toch wel erg geslaagd. Kicks zijn beter dan het origineelwrote:Hopelijk is deze remix wel vet! Die Bitch remix is toch wel gefaald..
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Kicks klinken best lekker indd, maar voor Crypsis zijn doen is dat echt wel een redelijk standaard plaatje..wrote:Vind die bitch remix toch wel erg geslaagd. Kicks zijn beter dan het origineelwrote:Hopelijk is deze remix wel vet! Die Bitch remix is toch wel gefaald..
-
A
die drive in het origineel _O_ klinkt prima dit
Die huppelkick in het origineel was al niet bepaald een voorbeeld van een geweldige kick, maar goed DBSTF hebben nooit geweldige kicks gemaakt. Als ik dit zo hoor kan dit helaas nooit beter zijn en we zijn 3 jaar verder...
zo op 't eerste gehoord weer niks. Crypsis moet mooi solo platen blijven maken, want remixen van hem voegen eigenlijk nooit wat toe helaas.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Nee, klinkt veel te leeg. Geef mij de originele maar. Normaal gesproken ben ik een grote Crypsis fan, maar dit had hij echt niet hoeven doen. Maak dan een remix van Takin Off.
-
SHardtraxxer
- 666 posts member since 2013
- last seen Nov 2014
op eerste gehoor een hele zwakke remix, doe mij dan maar het origineel
Vind tot nu toe echt elke remix die Crypsis heeft geslaagd vet, ook deze weerwrote:zo op 't eerste gehoord weer niks. Crypsis moet mooi solo platen blijven maken, want remixen van hem voegen eigenlijk nooit wat toe helaas.
Is niet zoveel aan, die originele versie is nog altijd heel dik 
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Geen verbetering van het origineel helaas, wat ik niet snel verwacht van Crypsis
.
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
Dit maakt me toch wel nieuwsgierig hoor!
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Net op Slam!Harder gehoord.. vind hem best wel vet