Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 20:55 
 
Hardtraxxer

Artiest: D-Block & S-te-Fan

Track(s): Anger (Crypsis remix)

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 22:34 
 
Hardtraxx Veteran

Interessant! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 23:01 
 
Hardtraxxer

JVDM schreef:
Interessant! :D


Voor mij niet zo, op het eerste gehoor lijkt me dit nou niet zo'n goede track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 23:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ofcourse schreef:
JVDM schreef:
Interessant! :D


Voor mij niet zo, op het eerste gehoor lijkt me dit nou niet zo'n goede track.


Lijkt indd een standaard plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 11:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Melodie klinkt wel vet, lekker sfeertje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even wachten op HQ, origineel vind ik een heerlijk plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt zo niet heel erg lomp. Maar ben wel zeer benieuwd naar deze plaat. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt wel leuk, even HQ afwachten voor een beter oordeel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen enkele remix zal het origineel overtreffen, maar dit klinkt op zich nog best aardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 13:15 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 13:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als de kick in HQ een beetje lekker is is dit wel een hele vette remix :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Geen enkele remix zal het origineel overtreffen, maar dit klinkt op zich nog best aardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 16:43 
 
Hardtraxx Addict

Hopelijk is deze remix wel vet! Die Bitch remix is toch wel gefaald..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 17:01 
 
Hardtraxxer

Analoxx schreef:
Hopelijk is deze remix wel vet! Die Bitch remix is toch wel gefaald..


Vind die bitch remix toch wel erg geslaagd. Kicks zijn beter dan het origineel
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 17:22 
 
Hardtraxx Addict

Snitch_MP schreef:
Analoxx schreef:
Hopelijk is deze remix wel vet! Die Bitch remix is toch wel gefaald..


Vind die bitch remix toch wel erg geslaagd. Kicks zijn beter dan het origineel


Kicks klinken best lekker indd, maar voor Crypsis zijn doen is dat echt wel een redelijk standaard plaatje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 20:04 
 

die drive in het origineel _O_ klinkt prima dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 10:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die huppelkick in het origineel was al niet bepaald een voorbeeld van een geweldige kick, maar goed DBSTF hebben nooit geweldige kicks gemaakt. Als ik dit zo hoor kan dit helaas nooit beter zijn en we zijn 3 jaar verder...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo op 't eerste gehoord weer niks. Crypsis moet mooi solo platen blijven maken, want remixen van hem voegen eigenlijk nooit wat toe helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 09:41 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, klinkt veel te leeg. Geef mij de originele maar. Normaal gesproken ben ik een grote Crypsis fan, maar dit had hij echt niet hoeven doen. Maak dan een remix van Takin Off.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 10:32 
 
Hardtraxxer

op eerste gehoor een hele zwakke remix, doe mij dan maar het origineel
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 15:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
zo op 't eerste gehoord weer niks. Crypsis moet mooi solo platen blijven maken, want remixen van hem voegen eigenlijk nooit wat toe helaas.


Vind tot nu toe echt elke remix die Crypsis heeft geslaagd vet, ook deze weer :thumbsup: ach ja kwestie van smaak :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 18:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is niet zoveel aan, die originele versie is nog altijd heel dik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 02:32 
 
Hardtraxx Addict

Geen verbetering van het origineel helaas, wat ik niet snel verwacht van Crypsis :( .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 20:52 
 
Hardtraxxer

Dit maakt me toch wel nieuwsgierig hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 02:01 
 
Hardtraxx Veteran

Net op Slam!Harder gehoord.. vind hem best wel vet ^^
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks