Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 18:27 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Cyber

Track(s): We are God

Sample/video:

@41:27

Bron: FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 18:29 
 
Hardtraxxer

vette track, als headhunterz toch kapt met de hardstyle laat dan andere maar zijn oude stijl overnemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 19:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik was even enthousiast toen ik oude HHZ stijl las..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 21:44 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik was even enthousiast toen ik oude HHZ stijl las..


Precies dit ja :lol: Beetje Colors 2.0 dit. lol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 22:39 
 
Hardtraxxer

The Venator schreef:
wootum schreef:
Ik was even enthousiast toen ik oude HHZ stijl las..


Precies dit ja :lol: Beetje Colors 2.0 dit. lol.


Eerder The Power Of Music :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 12:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jullie bedoelen Dragonborn
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 13:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Backstabber schreef:
The Venator schreef:
wootum schreef:
Ik was even enthousiast toen ik oude HHZ stijl las..


Precies dit ja :lol: Beetje Colors 2.0 dit. lol.


Eerder The Power Of Music :P
Kaasstaaf schreef:
Jullie bedoelen Dragonborn

Het lijkt allemaal op Headhunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 17:36 
 
Hardtraxx Veteran

Jaja Kees we weten nu wel dat je Cyber niet zo leuk vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 19:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Jaja Kees we weten nu wel dat je Cyber niet zo leuk vindt.


:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 02:44 
 
Hardtraxx Veteran

Nieuwe sample toegevoegd & titel veranderd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoi ik ben Cyber en ik combineer oude Headhunterz tracks zodat ik bekend word.

Ik vind dat hij z'n dj naam mag veranderen naar DJKoosinspiratieloos
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 17:49 
 
Hardtraxx Newbie

jammer dat hij met primefire wel harde platen kan maken en dan solo met dit soort shit aan komt
eeuwig zonde
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dennis schreef:
Hoi ik ben Cyber en ik combineer oude Headhunterz tracks zodat ik bekend word.

Ik vind dat hij z'n dj naam mag veranderen naar DJKoosinspiratieloos


Gast 1 zon track.. laat je ff nakijken met je rare opmerking :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 21:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

We Are God
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 21:35 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2015 22:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Q-Dennis schreef:
Hoi ik ben Cyber en ik combineer oude Headhunterz tracks zodat ik bekend word.

Ik vind dat hij z'n dj naam mag veranderen naar DJKoosinspiratieloos


Gast 1 zon track.. laat je ff nakijken met je rare opmerking :(


Haha ja wellicht wat over de top, maar ik probeer hem steeds een kans te geven omdat ik echt wel hoor dat er potentie inzit.. En dan dit.. Dan denk ik come on bewijs jezelf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 13:18 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Q-Dennis schreef:
Haha ja wellicht wat over de top, maar ik probeer hem steeds een kans te geven omdat ik echt wel hoor dat er potentie inzit.. En dan dit.. Dan denk ik come on bewijs jezelf :)


Mee eens, zeker gezien cyber met opzet andere na doet en zelf toegeeft. Heb genoeg tracks van hem voorbij horen komen, maar heb nog niet een keer iets gehoord wat echt apart klinkt. Maar goed zo zijn er wel meerdere artiesten die dat doen.


Inderdaad even wat voorbeelden van waar Cyber tracks van afgeleid zijn:

Cyber - We Are God = Headhunterz

Cyber - A Million Stars = Sylence (Evenals spring to life EP)

Cyber - Don't you see = Wasted Penguinz

Cyber - Power = Audiotricz

Cyber - Jungle B#*TCH = Phrantic.


Sorry voor deze haat, maar luister zelf maar. Klinkt allemaal precies hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 15:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Potverdrie. Ze apen idd allemaal Cyber na!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 18:35 
 

Het zal me een worst wezen of die mensen na-aapt zolang zijn platen goed klinken vind ik het best.
Fijn plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Potverdrie. Ze apen idd allemaal Cyber na!!

Precies dit :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 14:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is een rete dik nummer mensen lol ;) :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

hardstyle-releases/cyber-behind-the-sun-ep-dwx-218-t48241.html :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/cyber-behind-the-sun-ep-dwx-218-t48241.html :)

Daar verder. :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks