sandervanbruggen schreef:
Hou eens op, je zit op een online forum met heel veel verschillende mensen die zich ook allemaal op verschillende manieren uiten. Ja dan is het logisch dat je je soms aan iemand stoort, dat doe jij, dat doe ik en waarschijnlijk bijna iedereen wel. Laat ieder gewoon in zijn waarden en hou op met het zeuren over zulk soort onbenullige dingen.
je loopt soms zelf ook over onbenullige dingen te zeuren en dan komt er weer een heel verhaal over hoe jij vind dat weetikveelwat kut is.
ondanks dat maakt het dus voor mij geen bal uit hoe je je uit
maareh zullen we het over muziek gaan hebben in plaats van cijfers en manieren van uiten?