Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 17:41 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Cyber

Track(s): The Dream

Sample/video:

1e plaat.

Bron: SC
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit stijltje zo lekker he! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 18:28 
 
Artiest

:yay: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 18:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Ik vind dit stijltje zo lekker he! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 19:53 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Meh, weer 13/12 shit. Ik hoor echt geen verschil meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 22:33 
 
Hardtraxxer

jaron123 schreef:
Ik vind dit stijltje zo lekker he! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 08:45 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 13:59 
 
Hardtraxx Newbie

Mega stijl! Wordt weer lekker nummertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer zelfde synth ja, maar gelukkig is die heerlijk. Zie mezelf hier wel op los gaan op een feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 15:05 
 
Hardtraxxer

Die stukjes vanaf 1:18 en 1:25 zijn gewoon 1-op-1 kopieën van al bestaande platen. Die eerste met die Everything is God vocal is een Noisecontrollers of Headhunterz volgens mij en die tweede weet ik zo niet uit m'n hoofd.

Klinkt verder wel prima allemaal trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 17:21 
 

:loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:. Volgens mij heb ik een nieuwe favoriete Dj :worship: :worship: ah wat klinkt dit ook weer lekker :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 19:37 
 
Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
:loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:. Volgens mij heb ik een nieuwe favoriete Dj :worship: :worship: ah wat klinkt dit ook weer lekker :drool:

1 :loving: is genoeg hoor. Doe is niet zo overdreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 19:38 
 
Hardtraxx Veteran

Maar 30 bommetjes :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: word wel geaccepteerd bij een raw track, waarom dan?

Laat die gast enthousiast zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 20:15 
 
Hardtraxx Veteran

Ik stoor me er gewoon aan, net zoals die achterlijke cijfertjes. Of het nou van Sander is of van iemand anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 20:18 
 

iMark schreef:
Ik stoor me er gewoon aan, net zoals die achterlijke cijfertjes. Of het nou van Sander is of van iemand anders.

Bullshit bij Mitzi zeg je er ook niks van, doe niet zo ontzettend kinderachtig man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 21:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

echt vreselijk wat die sander doet soms ja, met zijn cijfertjes.
bij de gedachte alleen al word ik depressief.

Ik hoop dat ze regels gaan maken dat overdreven veel emoticons niet meer mag. en een track beoordelen met een cijfer de doodstraf op komt!
want man man man daar worden we zo ongelukkig van als iemand dat doet :D

over de track:
melodietjes van cyber zijn altijd tip top in orde maar die synth heb ik voor de 354ste keer gehoord!
keer wat variatie in de keuken qua synths.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 22:52 
 
Hardtraxxer

Hij heeft duidelijk geluisterd naar Atmozfears - Release.

Zitten een paar aardige toppers tussen zo te horen. Vooral die oldskool plaat. Dit is eigenlijk één van de weinige pogingen die ook echt het oude gevoel terughalen voor mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 00:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Meh, weer 13/12 shit. Ik hoor echt geen verschil meer.

Dit. Allemaal hetzelfde. Zelfde sounds, anderhalf effectje extra over de synth, andere achterkant-van-bierviltje melodie en de nieuwe track is af hoor.

Verderop in deze preview hoor ik hem wel met wat andere sounds experimenteren, maar dat klinkt niet echt goed. Hopelijk wordt dat nog beter of we hebben een nieuwe Frontliner/Wasted Penguinz aan hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 11:55 
 
Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
iMark schreef:
Ik stoor me er gewoon aan, net zoals die achterlijke cijfertjes. Of het nou van Sander is of van iemand anders.

Bullshit bij Mitzi zeg je er ook niks van, doe niet zo ontzettend kinderachtig man.

Gast, het is de zoveelste keer dat ik het ziet, nu zeg ik er eens wat van. En wat is kinderachtiger? Er iets van zeggen of 60x dezelfde smiley achter elkaar gebruiken en de zin afsluiten met een cijfer wat nergens op gebaseerd is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 14:16 
 

Hou eens op, je zit op een online forum met heel veel verschillende mensen die zich ook allemaal op verschillende manieren uiten. Ja dan is het logisch dat je je soms aan iemand stoort, dat doe jij, dat doe ik en waarschijnlijk bijna iedereen wel. Laat ieder gewoon in zijn waarden en hou op met het zeuren over zulk soort onbenullige dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 15:45 
 

sandervanbruggen schreef:
Hou eens op, je zit op een online forum met heel veel verschillende mensen die zich ook allemaal op verschillende manieren uiten. Ja dan is het logisch dat je je soms aan iemand stoort, dat doe jij, dat doe ik en waarschijnlijk bijna iedereen wel. Laat ieder gewoon in zijn waarden en hou op met het zeuren over zulk soort onbenullige dingen.


je loopt soms zelf ook over onbenullige dingen te zeuren en dan komt er weer een heel verhaal over hoe jij vind dat weetikveelwat kut is.
ondanks dat maakt het dus voor mij geen bal uit hoe je je uit

maareh zullen we het over muziek gaan hebben in plaats van cijfers en manieren van uiten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 16:44 
 

Nou voor uit dan Jeff.

Graag heel snel een langere preview :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks