Ik vind Cyber een geweldige producer en wanneer ik iedere track apart beoordeel krijgen ze allemaal een dikke 8. Nu is dat niet anders. Maar inmiddels ken ik het riedeltje wel. Zo boeit WP me ook totaal niet meer.
Je kunt in ieder geval wel zeggen dat hij een eigen stijl heeft