Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 23:24 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Cyber

Track(s): TBA

Sample/video:
https://www.facebook.com/video.php?v=885281978171161&set=vb.218203798212319&type=2&theater

Bron: FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 20:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Facebook Cyber schreef:
Working on some 2009 - 2010 Style stuff!
yes or no?

Goh, net nu Wildstylez dat ook aan het doen is en precies hetzelfde zei. DAS TOEVALLIG!

Anyway, melodie klinkt te simplistisch en doet me denken aan, ik geloof, een Noisecontrollers plaat zodra het de hoogte in gaat.

Edit: Noisecontrollers - Unite, dat is 'em.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 16:44 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Facebook Cyber schreef:
Working on some 2009 - 2010 Style stuff!
yes or no?

Goh, net nu Wildstylez dat ook aan het doen is en precies hetzelfde zei. DAS TOEVALLIG!


Belachelijk, die gast gaat echt met de hype mee. Eerst die dromerige sylence/wasted penguinz/rebourne stijl, dan ineens phrantic stijl en nu weer de oudere stijl :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij maakt even wat anders dan normaal en dan meteen OOH HIJ GAAT MET DE HYPE MEE. Gasten, niet zo kortzichtig :lol:
En als meer artiesten dat 2008/2009 stijltje weer introduceren is alleen maar goed toch ? Gezeur altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 20:28 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Hij maakt even wat anders dan normaal en dan meteen OOH HIJ GAAT MET DE HYPE MEE. Gasten, niet zo kortzichtig :lol:
En als meer artiesten dat 2008/2009 stijltje weer introduceren is alleen maar goed toch ? Gezeur altijd.


Ook kan ik niet uitmaken uit die preview dat het een 2009/2010 stijl plaatje betreft. Klink gewoon als een hedendaagse melodieuze plaat zonder die feeling van 2009/2010, maar dat zullen we zien bij de officiele preview.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 20:29 
 
Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
Meph0 schreef:
Facebook Cyber schreef:
Working on some 2009 - 2010 Style stuff!
yes or no?

Goh, net nu Wildstylez dat ook aan het doen is en precies hetzelfde zei. DAS TOEVALLIG!


Belachelijk, die gast gaat echt met de hype mee. Eerst die dromerige sylence/wasted penguinz/rebourne stijl, dan ineens phrantic stijl en nu weer de oudere stijl :sick:

We weten dat je Cyber niet mag. :aww:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks