Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 15:55 
 
Hardtraxx Newbie

kaboem schreef:
ErikADG schreef:
Wel dikke plaat alleen wat ik niet snap is waar ze al dat tamme volk vandaan halen op defqon.
Halfuurtje van radicale gezien, Ging nog goed los voor zo'n laatste uurtje wel lopen naar de main voor de eindshow en komen op een kerkhof terecht.
Moet niet op zo'n feest en was eigenlijk wel de hele dag zo bij de main. was gwn een grap




Jij bent grappig :lol:


Maar vertel mij, Waarom ben ik grappig? dit is gwn de harde waarheid haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 15:57 
 
Hardtraxx Newbie

jaron123 schreef:
ErikADG schreef:
Wel dikke plaat alleen wat ik niet snap is waar ze al dat tamme volk vandaan halen op defqon.
Halfuurtje van radicale gezien, Ging nog goed los voor zo'n laatste uurtje wel lopen naar de main voor de eindshow en komen op een kerkhof terecht.
Moet niet op zo'n feest en was eigenlijk wel de hele dag zo bij de main. was gwn een grap


Ik zeg fucking boeiend? En lag ook maar net aan welke plek je stond. Mijn vrienden gingen ook gewoon lekker los en de mensen eromheen wat ik af en toe zag ook. Maar dan nog, ik knal lekker door zit in mn eigen wereld. Als de rest stil wil staan ,tja moeten zij weten trek me niks van aan! mop mop gas erop!


ja is ook wat je zegt, tis je eigen feestje maarja, wat is nu mooier? 40000 man die beetje staan rond te kijken, of paar duizend man die de hele tent slopen? ik weet het wel hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:23 
 


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij heb je je reacties omgedraaid :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks