Last edited by dylanhardstyle on 26 Dec 2011 14:06, edited 1 time in total.
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
-
T
Neem aan dat dat deze is danRdclRedemption Joey van Ingen
People going to XXlerator tonight, watch out for the remix I did for Crypsis! #The6thPathway #Annihilate #XXlerator
Haha idd, dus Crypsis - The 6th pathway (Radical Redemption remix)wesskeej wrote:Neem aan dat dat deze is danRdclRedemption Joey van Ingen
People going to XXlerator tonight, watch out for the remix I did for Crypsis! #The6thPathway #Annihilate #XXlerator
Moet hem ff in goede kwaliteit horen, maar RR kennende komt dat helemaal goed
Zo te horen zit er weer zo'n typische Radical Redemption sfeer in!
Dit!wootum wrote:Moet hem ff in goede kwaliteit horen, maar RR kennende komt dat helemaal goedZo te horen zit er weer zo'n typische Radical Redemption sfeer in!
-
JHardtraxxer
- 183 posts member since 2011
- last seen Dec 2019
Uiteraard weer steengoed 
Komt niet eens in de buurt van het origineel. Is dan ook wel 1 van de betere crypsis plaatjes voor me.
Eerste track van Radical Redemption die me lijkt te trekken.
Benieuwd in hoeverre hij iets gaat doen met die best wel rare sfeer die in het orgineel hangt.
Benieuwd in hoeverre hij iets gaat doen met die best wel rare sfeer die in het orgineel hangt.
-
AHardtraxxer
- 395 posts member since 2010
- last seen Apr 2018
Deze gaat zo verschrikkelijk hard 
-
T
Dat gaan ze allemaalAnco wrote:Deze gaat zo verschrikkelijk hard
the 6th pathway vond ik juist een van de mindere platen van crypsismrazura wrote:Komt niet eens in de buurt van het origineel. Is dan ook wel 1 van de betere crypsis plaatjes voor me.
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Ik ook eerst, maar na heel veel Crypsis luisteren vond ik hem uiteindelijk wel lekker. En deze remix is voor zover ik kan horen ook zeker demrazura wrote:Komt niet eens in de buurt van het origineel. Is dan ook wel 1 van de betere crypsis plaatjes voor me.wesskeej wrote: the 6th pathway vond ik juist een van de mindere platen van crypsis
Zijn plaatjes van zijn album zijn stuk voor stuk meesterwerkjes, met uitzondering van Oppose The Majors. Na zijn album kwam hij helaas met mindere producties voor mn gevoel. Echt ik heb dat album helemaal dood geluisterd 
Mee eens. Tot nu toe heeft nog geen enkel nummer na z'n album net zoveel indruk gemaakt als bijna ieder nummer op het album (Strike komt in de buurt). Vind zelfs ook dat sommige recentere Crypsis nummers kwalitatief ook gewoon minder zijn dan z'n (stuk oudere) album tracks.mrazura wrote:. Na zijn album kwam hij helaas met mindere producties voor mn gevoel.
Nackt, Strike & The Demand zijn wel net zo goed als de gemiddelde albumplaat naar mijn mening.
Maar Gangsta Shit en een paar recente nummers doen me idd ook een stuk minder.
Maar Gangsta Shit en een paar recente nummers doen me idd ook een stuk minder.
-
D
ik wacht ff op hq