Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Crypsis

Track(s):TBA (Block Rockin' Beats)

Sample: https://www.instagram.com/p/Bq7A-MZgLkI/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt echt niet best imo.... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind m leuk :thumbsup: Begin sowieso na combination style en woofer steeds meer geinteresseerd te raken in dat nieuwe Crypsis album, hij lijkt na een zwakke periode zn draai weer te hebben gevonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2018 18:07 
 
Hardtraxx Elite

broodjebeenham schreef:
ik vind m leuk :thumbsup: Begin sowieso na combination style en woofer steeds meer geinteresseerd te raken in dat nieuwe Crypsis album, hij lijkt na een zwakke periode zn draai weer te hebben gevonden

Heb juist het tegenovergestelde. Vroeger enorm fan van zijn platen maar dit doet me weer helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2018 22:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Heb juist het tegenovergestelde. Vroeger enorm fan van zijn platen maar dit doet me weer helemaal niks.


Als je met vroeger de SOI-tijd bedoelt dan ja, volledig met je eens (blijft voor mij het beste hardstyle album ooit :loving: ). Ik mikte meer op plaatjes als the E en Vol gas met die Bas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 05:24 
 
Hardtraxx Veteran

broodjebeenham schreef:
Millard Fillmore schreef:
Heb juist het tegenovergestelde. Vroeger enorm fan van zijn platen maar dit doet me weer helemaal niks.


Als je met vroeger de SOI-tijd bedoelt dan ja, volledig met je eens (blijft voor mij het beste hardstyle album ooit :loving: ). Ik mikte meer op plaatjes als the E en Vol gas met die Bas.


Ho, verkeerde quote. Bier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 05:24 
 
Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
broodjebeenham schreef:
ik vind m leuk :thumbsup: Begin sowieso na combination style en woofer steeds meer geinteresseerd te raken in dat nieuwe Crypsis album, hij lijkt na een zwakke periode zn draai weer te hebben gevonden

Heb juist het tegenovergestelde. Vroeger enorm fan van zijn platen maar dit doet me weer helemaal niks.


Eensch. Helaas.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks