Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 13:13 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Crypsis

Track(s): Strike (Minus Militia Edit)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind m heerlijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het origineel vind ik persoonlijk veel meer power + drive hebben en geeft me veel meer kippenvel dan deze.
Hier hadden ze gewoon van af moeten blijven en het origineel moeten draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 14:01 
 
Hardtraxx Elite

Naaaaah dit komt bij lange na niet in de buurt bij het origineel. Ze hadden beter het origineel kunnen draaien. Als losstaande track klinkt het wel prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 14:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een aanfluiting dit. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is zo jammer, origineel vele malen beter! :cry:
het is wel een prima track verder maar als Strike edit zeer zeker niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-tone schreef:
Dit is zo jammer, origineel vele malen beter! :cry:
het is wel een prima track verder maar als Strike edit zeer zeker niet!

Dit, don't touch strike :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als los staand nummer best lekker, zeker niet zo'n "verkrachting" als de rest doet vermoeden,

het is alleen niet te doen om ook maar in de buurt van het origineel te komen, gewoon een lekker 6'je voor een paar keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 20:01 
 
Hardtraxxer

Live knalde deze echt heel goed. Snap de negatieve reacties niet zo.. zijn er zeker niet bij geweest afgelopen zaterdag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 20:04 
 
Hardtraxx Addict

Snitch_MP schreef:
Live knalde deze echt heel goed. Snap de negatieve reacties niet zo.. zijn er zeker niet bij geweest afgelopen zaterdag :)


Ging er prima op zaterdag indd! Vind hem ook echt niet zo slecht als iedereen hier. Tuurlijk is hij niet zo goed als het origineel maar kan deze plaat prima waarderen en past prima in de set van Hard Bass :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Naaaaah dit komt bij lange na niet in de buurt bij het origineel. Ze hadden beter het origineel kunnen draaien. Als losstaande track klinkt het wel prima.


Precies dit :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 08:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
Live knalde deze echt heel goed. Snap de negatieve reacties niet zo.. zijn er zeker niet bij geweest afgelopen zaterdag :)


Ik was er zaterdag wel bij, en blijf bij mijn mening dat het origineel vele malen beter is en ook harder gaat live.
Tijdens team red ook even bij Juul (Tartaros) en wat maten van Radical gestaan en die verdelde al dat ze een edit van strike gemaakt hadden en toen hield ik m'n hart al vast.
Maar inderdaad als losstaande track mag die er zijn. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 16:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D-tone schreef:
Snitch_MP schreef:
Live knalde deze echt heel goed. Snap de negatieve reacties niet zo.. zijn er zeker niet bij geweest afgelopen zaterdag :)


Ik was er zaterdag wel bij, en blijf bij mijn mening dat het origineel vele malen beter is en ook harder gaat live.
Tijdens team red ook even bij Juul (Tartaros) en wat maten van Radical gestaan en die verdelde al dat ze een edit van strike gemaakt hadden en toen hield ik m'n hart al vast.
Maar inderdaad als losstaande track mag die er zijn. :thumbup:


WOW dus je hebt én met Tartaros/maten van Radical gestaan én je wist al, eerder dan wij, dat deze track gedraaid ging worden? Jij hebt vast een super avond gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
D-tone schreef:
Snitch_MP schreef:
Live knalde deze echt heel goed. Snap de negatieve reacties niet zo.. zijn er zeker niet bij geweest afgelopen zaterdag :)


Ik was er zaterdag wel bij, en blijf bij mijn mening dat het origineel vele malen beter is en ook harder gaat live.
Tijdens team red ook even bij Juul (Tartaros) en wat maten van Radical gestaan en die verdelde al dat ze een edit van strike gemaakt hadden en toen hield ik m'n hart al vast.
Maar inderdaad als losstaande track mag die er zijn. :thumbup:


WOW dus je hebt én met Tartaros/maten van Radical gestaan én je wist al, eerder dan wij, dat deze track gedraaid ging worden? Jij hebt vast een super avond gehad!

blabla moet dit nou? Laat dat jong toch trots zijn :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
WOW dus je hebt én met Tartaros/maten van Radical gestaan én je wist al, eerder dan wij, dat deze track gedraaid ging worden? Jij hebt vast een super avond gehad!

Jealous much?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 17:34 
 
Hardtraxxer

Jammer dat er weer een edit gemaakt wordt van een oudere topplaat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 22:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik word hier serieus verdrietig van...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 01:15 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dit hadden ze dan weer niet hoeven te doen want het origineel is in mijn ogen niet te overtreffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strike is heilig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 11:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dikke bagger. Net als de rest van die hele set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
D-tone schreef:
Snitch_MP schreef:
Live knalde deze echt heel goed. Snap de negatieve reacties niet zo.. zijn er zeker niet bij geweest afgelopen zaterdag :)


Ik was er zaterdag wel bij, en blijf bij mijn mening dat het origineel vele malen beter is en ook harder gaat live.
Tijdens team red ook even bij Juul (Tartaros) en wat maten van Radical gestaan en die verdelde al dat ze een edit van strike gemaakt hadden en toen hield ik m'n hart al vast.
Maar inderdaad als losstaande track mag die er zijn. :thumbup:


WOW dus je hebt én met Tartaros/maten van Radical gestaan én je wist al, eerder dan wij, dat deze track gedraaid ging worden? Jij hebt vast een super avond gehad!


Ik ken ze gewoon persoonlijk, hele toffe gasten :thumbsup:
Een goede avond was het zeker, afgezien van dat ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 12:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik was er zaterdag wel bij, en blijf bij mijn mening dat het origineel vele malen beter is en ook harder gaat live.
Tijdens team red ook even bij Juul (Tartaros) en wat maten van Radical gestaan en die verdelde al dat ze een edit van strike gemaakt hadden en toen hield ik m'n hart al vast.
Maar inderdaad als losstaande track mag die er zijn. :thumbup:

WOW dus je hebt én met Tartaros/maten van Radical gestaan én je wist al, eerder dan wij, dat deze track gedraaid ging worden? Jij hebt vast een super avond gehad![/quote]

Ik ken ze gewoon persoonlijk, hele toffe gasten :thumbsup:
Een goede avond was het zeker, afgezien van dat ja :P

Ja gewoon die manier hoe je het verteld, je vraagt dan een beetje om moeilijkheden zo van oeh kijk mij, koel ben ik hè?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Ja gewoon die manier hoe je het verteld, je vraagt dan een beetje om moeilijkheden zo van oeh kijk mij, koel ben ik hè?

Wat moet hij dan zeggen?
Ik stond in de buurt en hoorde per ongeluk dat er een Strike edit gemaakt was?

Lekker boeiend als hij hier zegt dat hij hun gesproken heeft. Degene die het bijzonder maken zijn degene die dingen gaan afkraken door sarcastisch te reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 14:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ventrue schreef:
Ja gewoon die manier hoe je het verteld, je vraagt dan een beetje om moeilijkheden zo van oeh kijk mij, koel ben ik hè?


Wat moet hij dan zeggen?
Ik stond in de buurt en hoorde per ongeluk dat er een Strike edit gemaakt was?

Lekker boeiend als hij hier zegt dat hij hun gesproken heeft. Degene die het bijzonder maken zijn degene die dingen gaan afkraken door sarcastisch te reageren.


Inderdaad, ik zei gewoon hoe het ging op dat moment, meer niet.
Vraag helemaal niet om moeilijkheden, zo moet je dat niet opvatten.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks