Ik was er zaterdag wel bij, en blijf bij mijn mening dat het origineel vele malen beter is en ook harder gaat live.
Tijdens team red ook even bij Juul (Tartaros) en wat maten van Radical gestaan en die verdelde al dat ze een edit van strike gemaakt hadden en toen hield ik m'n hart al vast.
Maar inderdaad als losstaande track mag die er zijn.

WOW dus je hebt én met Tartaros/maten van Radical gestaan én je wist al, eerder dan wij, dat deze track gedraaid ging worden? Jij hebt vast een super avond gehad![/quote]
Ik ken ze gewoon persoonlijk, hele toffe gasten
Een goede avond was het zeker, afgezien van dat ja

Ja gewoon die manier hoe je het verteld, je vraagt dan een beetje om moeilijkheden zo van oeh kijk mij, koel ben ik hè?