Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
J
1 posts member since 2021
last seen Aug 2021
Artiest: Cryex

Track(s): Raindrops

Sample/video: View on Streamable
M
Hardtraxx Veteran
14191 posts member since 2013
:loving: :loving:
1e climax kicks wat minder, maar wel een heerlijke melodie :loving: 2e climax klinkt dik. :bomb:
Last edited by MYTZE on 02 Aug 2021 00:17, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Tering jantje! Dat einde ook, wat dik. Erg fijne melodie met als toetje het laatste knalgedeelte
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Melodie :love:
Tweede gedeelte :love:

Alleen 1e kicks idd wat minder (zacht uitgedrukt, lijken ook niet te 'passen' ofzo?)

Al met al wel een hele dikke plaat :loving:
Hardtraxxer
745 posts member since 2011
last seen 17 days ago
Wel leuk dat die wat euforisch probeert maar die lead klinkt erg dun en de kick vind ik vrij lelijk. Wel jammer want had wel leuk plaatje kunnen zijn.
Artiest
283 posts member since 2017
last seen Jul 2025
Tof dat deze zo gewaardeerd word hier!

Misschien is het niet opgevallen maar sinds Our Kingdom probeer ik meer met melodie en gevoel te doen en niet alles om de kicks laten draaien. In mijn optiek gaat het namelijk om meer dan alleen kicks in dit genre.

Er zijn nog een aantal dingetjes waar ik het nog niet mee eens ben met deze track, waaronder de kick in eerste climax . Volgens mij is deze livestream ook geheel in Mono uitgezonden, hoorde bij alle tracks die ik draaide dat alles heel dun klonk.

Vet leuk zn lap tekst, doen jullie wss niks mee maar wou het toch delen kusjes :loving:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Vind er leuke elementen in zitten, maar kan het niet luisteren door de kicks. Juist doordat die resonante punches zo luid zijn (zonder echt een hard genoege dreun om het te backen imo) en de bass er achter zo overstuur klinkt (klinkt, niet is) kan ik me moeilijk op het melodieuze aspect focussen waar je meer de aandacht naar wilt trekken.

Nu ben ik bij voorbaat niet fan van piepkicks, maar het kan werken (Chris One). Maar ze zijn voor mij nog te luid/resonant/aanwezig om de andere elementen te kunnen waarderen. Die harmonie werkt niet echt als de kicks te aanwezig zijn, en dat zijn piepkicks nou eenmaal want die kiezen luidheid over echte dreunen.