Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2021 00:48 

Hardtraxx Newbie

Artiest: Cryex

Track(s): Raindrops

Sample/video: https://streamable.com/t6bwz4
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2021 02:31 

Hardtraxx Veteran

:loving: :loving:
1e climax kicks wat minder, maar wel een heerlijke melodie :loving: 2e climax klinkt dik. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2021 11:31 

Hardtraxx Veteran

Tering jantje! Dat einde ook, wat dik. Erg fijne melodie met als toetje het laatste knalgedeelte
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2021 12:19 

Hardtraxx Veteran

Melodie :love:
Tweede gedeelte :love:

Alleen 1e kicks idd wat minder (zacht uitgedrukt, lijken ook niet te 'passen' ofzo?)

Al met al wel een hele dikke plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2021 12:48 

Hardtraxxer

Wel leuk dat die wat euforisch probeert maar die lead klinkt erg dun en de kick vind ik vrij lelijk. Wel jammer want had wel leuk plaatje kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2021 20:30 

Artiest

Tof dat deze zo gewaardeerd word hier!

Misschien is het niet opgevallen maar sinds Our Kingdom probeer ik meer met melodie en gevoel te doen en niet alles om de kicks laten draaien. In mijn optiek gaat het namelijk om meer dan alleen kicks in dit genre.

Er zijn nog een aantal dingetjes waar ik het nog niet mee eens ben met deze track, waaronder de kick in eerste climax . Volgens mij is deze livestream ook geheel in Mono uitgezonden, hoorde bij alle tracks die ik draaide dat alles heel dun klonk.

Vet leuk zn lap tekst, doen jullie wss niks mee maar wou het toch delen kusjes :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2021 21:37 

Kraak... Piep...

Vind er leuke elementen in zitten, maar kan het niet luisteren door de kicks. Juist doordat die resonante punches zo luid zijn (zonder echt een hard genoege dreun om het te backen imo) en de bass er achter zo overstuur klinkt (klinkt, niet is) kan ik me moeilijk op het melodieuze aspect focussen waar je meer de aandacht naar wilt trekken.

Nu ben ik bij voorbaat niet fan van piepkicks, maar het kan werken (Chris One). Maar ze zijn voor mij nog te luid/resonant/aanwezig om de andere elementen te kunnen waarderen. Die harmonie werkt niet echt als de kicks te aanwezig zijn, en dat zijn piepkicks nou eenmaal want die kiezen luidheid over echte dreunen.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks