Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 16:45 
 

Standaard euforisch plaatje, niet zo veel bijzonders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het heeft wel potentie maar het voelt nu allemaal nog wat leeg aan. Vocal vind ik niks, Jessica kan het beter bij haar bad habit houden.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks