Wat een dikke track!
En khadber heeft hem ingespeeld zo te zien
ook 'een' samenwerking? Hij heeft meer samenwerkingen dan solotracks op het album hoorderniels wrote:goeie intro,
wel leuk dat coone ook een samenwerking met iemand doet anders krijg je alleen maar solotracks op het album
daarom zeg ik het ook, het worden bijna alleen maar samenwerkingen.XtD wrote:ook 'een' samenwerking? Hij heeft meer samenwerkingen dan solotracks op het album hoorderniels wrote:goeie intro,
wel leuk dat coone ook een samenwerking met iemand doet anders krijg je alleen maar solotracks op het album
Je zegt juist dat je blij bent dat hij ook een samenwerking maakt, omdat het album anders alleen maar zou bestaan uit solo tracksderniels wrote:daarom zeg ik het ook, het worden bijna alleen maar samenwerkingen.XtD wrote:ook 'een' samenwerking? Hij heeft meer samenwerkingen dan solotracks op het album hoorderniels wrote:goeie intro,
Idd, is me ook opgevallen. In dit filmpje doet ie ook een beetje apart. Je kan ook niet zien of ie het vet vind of niet.Maximum wrote:Zatox is geen droogkloot, hij is volgensmij heel verlegen. Je ziet hem op een feest als hij staat te draaien ook altijd af en toe zen handjes in de lucht doen en dan komt hij (bij mij) ook terughoudend en verlegen over.
JaTaxi wrote:Ben ik de enige die echt totaal geen idee heeft waar heel die melodie heen gaat? Wat een random verzameling van noten zeg.
Volgensmij vind hij het wel vet, maar het is moelijk te zien indd!Nando wrote:Idd, is me ook opgevallen. In dit filmpje doet ie ook een beetje apart. Je kan ook niet zien of ie het vet vind of niet.Maximum wrote:Zatox is geen droogkloot, hij is volgensmij heel verlegen. Je ziet hem op een feest als hij staat te draaien ook altijd af en toe zen handjes in de lucht doen en dan komt hij (bij mij) ook terughoudend en verlegen over.
Indeed, de climax spreekt me niet echt aan helaasIntervention wrote:intro en mid-intro klinken lekker maar climax vind ik toch weer beetje standaard moet ik zeggen...vocals klinken wel lekker in deze plaat