Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 14:05 
 
Hardtraxxer

Artiest: Coone
Track(s): Universal Language ( Cyber Remix)

Sample/video: https://play.spotify.com/track/2iWS5CG8nUxQgxRApOv4jL
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 14:36 
 

Wauw :love: Wat is Cyber lekker bezig zeg! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

Man man wat zit er een potentie in Cyber :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke remix. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima nummer, alleen de kicks springen me iets teveel omhoog waardoor het een beetje 'krakerig' klinkt.
Maar kan ook aan de kwaliteit van mijn geluid liggen atm, verder prima remix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 15:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima remix met name de mid-intro vind ik vet :)
Denk wel dat ik het origineel nog net iets vette vind :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 15:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het origineel heeft voor mij de voorkeur ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving: wat is dit goed gelukt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer een prachtige originele plaat verneukt.. en wat een random melodie zeg. Doet die Cyber wel moeite om een fatsoenlijk melodie te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 21:06 
 
Hardtraxxer

Cyber :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 16:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indd enorme random melodie. Begrijp niet dat Cyber door zowat iedereen hier de hemel wordt ingeprezen.
Orignele plaat vind ik 10x beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Indd enorme random melodie. Begrijp niet dat Cyber door zowat iedereen hier de hemel wordt ingeprezen.
Orignele plaat vind ik 10x beter.


Niet om aan te vallen of om te verdedigen, maar wat vind je hier random aan? Vind de melodie zelf best goed te volgen. Bij random denk ik aan een stel noten achter elkaar die totaal niets met elkaar te maken hebben, niet te volgens zijn en zo geen geheel vormen. Het heeft verder niets met de originele melodie te maken, maar vind de melodie verder wel goed passen in het geheel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 18:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
DL22 schreef:
Indd enorme random melodie. Begrijp niet dat Cyber door zowat iedereen hier de hemel wordt ingeprezen.
Orignele plaat vind ik 10x beter.


Niet om aan te vallen of om te verdedigen, maar wat vind je hier random aan? Vind de melodie zelf best goed te volgen. Bij random denk ik aan een stel noten achter elkaar die totaal niets met elkaar te maken hebben, niet te volgens zijn en zo geen geheel vormen. Het heeft verder niets met de originele melodie te maken, maar vind de melodie verder wel goed passen in het geheel.


Het is geen melodie waar ik kippenvel van krijg. Vind hem enorm standaard klinken.
Met random bedoel ik meer iets snel in elkaar gestoken wat wel klinkt maar verder niet speciaal is ofzo.
Misschien ook omdat ik de melodie van de originele plaat wel goud vind :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja oké duidelijk dan, het origineel is ook erg sterk. Zal verder wel kwestie van smaak zijn ^^ Had namelijk de eerste keer dat ik de track aan had op goed volume wel aardig kippenvel toen die melodie in kwam. Maar misschien kwam dit nog meer door hoe helder en lekker de synth klinkt dan door de melodie zelf. Ik ben in ieder geval wel benieuwd naar deze plaat over een dik soundsysteem.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks