ThaBomba. schreef:
DL22 schreef:
Indd enorme random melodie. Begrijp niet dat Cyber door zowat iedereen hier de hemel wordt ingeprezen.
Orignele plaat vind ik 10x beter.
Niet om aan te vallen of om te verdedigen, maar wat vind je hier random aan? Vind de melodie zelf best goed te volgen. Bij random denk ik aan een stel noten achter elkaar die totaal niets met elkaar te maken hebben, niet te volgens zijn en zo geen geheel vormen. Het heeft verder niets met de originele melodie te maken, maar vind de melodie verder wel goed passen in het geheel.
Het is geen melodie waar ik kippenvel van krijg. Vind hem enorm standaard klinken.
Met random bedoel ik meer iets snel in elkaar gestoken wat wel klinkt maar verder niet speciaal is ofzo.
Misschien ook omdat ik de melodie van de originele plaat wel goud vind
