Last edited by TheSoundOfHardstylez on 20 Feb 2012 21:56, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Midintro klinkt best goed met al die synths, ben alleen geen fan van dit soort kicks.
-
J
Wie is die Hard Driver nou?
Zomaar uit het niets komt ie, en ze tracks zijn zeker niet verkeerd.
Fenix dacht ik, een of andere jumpproducer die samen met Coone al Ambassador Inc vormt.
Vind het orgineel van The Undefeated nog steeds een hele gave plaat, dus ik vind het eigenlijk best jammer dat er een remix komt. Sounds staan me minder aan dan het orgineel, dus ik gok dat het orgineel bij mij de vaste plaat gaat blijven.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
orignele undefeated was echt baas jaKhadber wrote:Vind het orgineel van The Undefeated nog steeds een hele gave plaat, dus ik vind het eigenlijk best jammer dat er een remix komt. Sounds staan me minder aan dan het orgineel, dus ik gok dat het orgineel bij mij de vaste plaat gaat blijven.
JEFSKIII wrote:Wie is die Hard Driver nou?![]()
Hard Driver is Tim van de StadLyst wrote:Fenix dacht ik, een of andere jumpproducer die samen met Coone al Ambassador Inc vormt.
ook bekend van TVDS en Atmosfearz
Last edited by andy-94 on 13 Feb 2012 14:50, edited 2 times in total.
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
hahaha ik weet niet waar je dat vandaan hebt? Hard Driver is Fenix. Op de cover staat produced by F. kempen (dat is fenix) .andy-94 wrote:JEFSKIII wrote:Wie is die Hard Driver nou?![]()
Zomaar uit het niets komt ie, en ze tracks zijn zeker niet verkeerd.Hard Driver is Tim van de StadLyst wrote:Fenix dacht ik, een of andere jumpproducer die samen met Coone al Ambassador Inc vormt.
Via via...emmerick wrote:hahaha ik weet niet waar je dat vandaan hebt? Hard Driver is Fenix. Op de cover staat produced by F. kempen (dat is fenix) .andy-94 wrote:JEFSKIII wrote:Wie is die Hard Driver nou?![]()
Zomaar uit het niets komt ie, en ze tracks zijn zeker niet verkeerd.Hard Driver is Tim van de StadLyst wrote:Fenix dacht ik, een of andere jumpproducer die samen met Coone al Ambassador Inc vormt.
Als het op de cover staat dan is het fenix
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015

Atmozfears..andy-94 wrote:JEFSKIII wrote:Wie is die Hard Driver nou?![]()
Waarom schrijft echt iedereen dat verkeerd
-
SHardtraxxer
- 75 posts member since 2012
- last seen Jun 2012
Idd. Trouwens denk ik wel dat hij niet alleen produced, hoor wel invloeden van Coone in zijn solo-tracks, vooral bij de intro van On Fire.Lyst wrote:Fenix dacht ik, een of andere jumpproducer die samen met Coone al Ambassador Inc vormt.
-
RHardtraxxer
- 353 posts member since 2011
- last seen Jan 2019
Hij produced alleenSkyche wrote: Trouwens denk ik wel dat hij niet alleen produced, hoor wel invloeden van Coone in zijn solo-tracks, vooral bij de intro van On Fire.
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
idd hij produceerd zelf anders stond de andere naam ook op de cover. Ze hebben allebei een jump achtergrond misschien is dat het..Rayn wrote:Hij produced alleenSkyche wrote: Trouwens denk ik wel dat hij niet alleen produced, hoor wel invloeden van Coone in zijn solo-tracks, vooral bij de intro van On Fire.
En Ambassador Inc..emmerick wrote:idd hij produceerd zelf anders stond de andere naam ook op de cover. Ze hebben allebei een jump achtergrond misschien is dat het..
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
?patrickjeb wrote:En Ambassador Inc..emmerick wrote:idd hij produceerd zelf anders stond de andere naam ook op de cover. Ze hebben allebei een jump achtergrond misschien is dat het..
Nooit van Ambassador Inc gehoord? 
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
wel, laat maar is niet belangrijk..patrickjeb wrote:Nooit van Ambassador Inc gehoord?
Omdat achter elke hardstyle producer een ZZZZ staat. Dat is toch leip!!!!!!!!!!!!!Lyst wrote:Atmozfears..andy-94 wrote:JEFSKIII wrote:Wie is die Hard Driver nou?![]()
Atmozfears..
dat gaat automatisch als je snel typtOmdat achter elke hardstyle producer een ZZZZ staat. Dat is toch leip!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
volgens mij hadden ze dat bij de Cold&Fire EP ook
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Bronnetje?andy-94 wrote:JEFSKIII wrote:Wie is die Hard Driver nou?![]()
-
D
- 6 posts member since 2012
- last seen Jul 2012
http://i41.tinypic.com/35cprhe.jpgjambekkie wrote:Bronnetje?andy-94 wrote:JEFSKIII wrote:Wie is die Hard Driver nou?![]()
Writen and produced by F. van Kempen which is Fenix...
Mystery solved
Last edited by DMVP on 14 Feb 2012 17:17, edited 1 time in total.
De kwaliteit is niet alles, maar ben bang dat dit weer van die slappe kicks zijn. Het origineel vind ik niks aan, maar deze vind ik ook niet verbeterd ofzo.
-
A
Myth Bustedandy-94 wrote:JEFSKIII wrote:Wie is die Hard Driver nou?![]()