Last edited by CaptainObvious69 on 27 Sep 2011 09:26, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
klinkt wel ok, dikke stage trouwens 
klinkt alsof coone weer is wat aan z'n kicks heeft gedaan
Idd een hele dikke stage
het klinkt niet verkeerd, en volgens mij zijn de kicks bijna hetzelfde als anders.
maar eerst indruk is goed
het klinkt niet verkeerd, en volgens mij zijn de kicks bijna hetzelfde als anders.
maar eerst indruk is goed
Coone z'n synths zijn zo goed als altijd lelijk :p
De track zegt me niet zoveel
Wel aanwezig op 't feest, woon er vlakbij
De track zegt me niet zoveel
Wel aanwezig op 't feest, woon er vlakbij
Klinkt eig wel dik
Ja hij heeft zijn kicks een beetje aangepast!
Maar veel te LQ voor te kunne oordelen,zie hem volgende week dan zalk beter meer weten
Ja hij heeft zijn kicks een beetje aangepast!
Maar veel te LQ voor te kunne oordelen,zie hem volgende week dan zalk beter meer weten
Echt weer een typische coone track. Klinkt wel lekker maar is het net niet.
Pakkende melodie, verder beetje standaard. 2e climax is stuk voller en intressanter.
Pakkende melodie, verder beetje standaard. 2e climax is stuk voller en intressanter.
Zou niet te snel over de kick oordelen, het geluid was op dat feest zo afgestelt dat bijna iedere kick hard en goed klonk.
Dan ben ik niet de enige die dit opgemerkt heeftSquid wrote:Zou niet te snel over de kick oordelen, het geluid was op dat feest zo afgestelt dat bijna iedere kick hard en goed klonk.
-
SHardtraxx Newbie
- 44 posts member since 2011
- last seen Dec 2013
Op Facebook:
Mss noemt hij wel zo?Coone
"The Prime Target" is almost finished...
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Hij zou een themesong maken. Geen anthem, een themesong.
Vette stage
Verder klinkt het weer als een typische Coone track, misschien iets harder als normaal
Verder klinkt het weer als een typische Coone track, misschien iets harder als normaal
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
bij 0:24 zegt hij ook ''prime target''
maar ik vind het wel een vette track goed gedaan coone
maar ik vind het wel een vette track goed gedaan coone
beter tochSquid wrote:Zou niet te snel over de kick oordelen, het geluid was op dat feest zo afgestelt dat bijna iedere kick hard en goed klonk.
-
RHardtraxxer
- 353 posts member since 2011
- last seen Jan 2019
kloptSensational wrote:Op Facebook:Mss noemt hij wel zo?Coone
"The Prime Target" is almost finished...
Grappig! Coone op Facebook:Roellos wrote:Echt weer een typische coone track.
A comment about my new track "And again this sounds like a typical Coone track" " Yeah, wouldn't it be weird if it sounded like a typical "Psyko Punkz" song?
Haha, jha ik zag het ook. Ik dacht natuurlijk gelijk aan hardtraxx 
haha las het ook net, roellos kan zich aangesproken voelen
ik vind het best een erg dikke plaat!
-
KHardtraxx Newbie
- 40 posts member since 2010
- last seen Jun 2012
Ik denk dat iedereen wel meteen aan Hardtraxx dacht toen ze de post van Coone zagen op Fb.. als er een plaats is waar iemand word afgezeken dan is het hier wel.. Jammer..
Tja zo kun je je gebrek aan creativiteit ook verwoorden. Het voorbeeld wat ie aanhaalt Psyko Punkz geeft al aan dat ze of hun eigen sound uitmelken of een andere producer na-apen. Alsof het zo zwart-wit is. Maarja als je er wat van zegt ben je direct een hater.
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Idd, lijkt wel of de artiesten kritiek niet meer kunnen waarderen tegenwoordig, terwijl dat heel normaal is.Lyst wrote:Tja zo kun je je gebrek aan creativiteit ook verwoorden. Het voorbeeld wat ie aanhaalt Psyko Punkz geeft al aan dat ze of hun eigen sound uitmelken of een andere producer na-apen. Alsof het zo zwart-wit is. Maarja als je er wat van zegt ben je direct een hater.
Dat het een typische Coone track is hoeft helemaal niet logisch te zijn, je kunt ook wel een keer wat anders maken.
Je moet uiteraard wel maken wat je mooi vind maar je kunt ook wel is wat vaker/gevarieerder produceren imo.
Ik wacht nog even op een HQ voordat ik hier verder over oordeel, maar op het eerste gehoor klinkt het zeker niet slecht
.
Vind ik ook weer dat typische kickje met die synth en een random melodie erop.
Waar om zit je hier dan? Niet alles gelijk in 1 hokje stoppen als er niet bij iedere track 'Kennsplayground wrote:Ik denk dat iedereen wel meteen aan Hardtraxx dacht toen ze de post van Coone zagen op Fb.. als er een plaats is waar iemand word afgezeken dan is het hier wel.. Jammer..
-
CArtiest
- 24 posts member since 2010
- last seen Jul 2014
Guys, voor alle duidelijkheid...
Die reactie van mij was niet eens negatief bedoeld.
Maar vond hem wel grappig!
De track is sinds vandaag klaar, dus binnekort maar effe een HQ preview online zetten!
Die reactie van mij was niet eens negatief bedoeld.
Maar vond hem wel grappig!
De track is sinds vandaag klaar, dus binnekort maar effe een HQ preview online zetten!