Die mid is hard
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
Harde kicks? Ik dacht bij de intro dat het claps waren, maar het waren de kicks al.. 
Heb zo'n gevoel dat ze een stuk beter dreunen dan jij denktwvd wrote:Harde kicks? Ik dacht bij de intro dat het claps waren, maar het waren de kicks al..
Die screeches zijn echt heel vet!
Overall gewoon weer een mooie track voor een album, misschien niet degene die het langste blijft hangen, maar toch. (Dat gaat bij mij Da Tweekaz doen geloof ik!)
Ik hoop het ook.. het zal wel aan mij liggen want op dit moment klinkt het voor mij echt nergens na.Khadber wrote:Heb zo'n gevoel dat ze een stuk beter dreunen dan jij denktwvd wrote:Harde kicks? Ik dacht bij de intro dat het claps waren, maar het waren de kicks al...
Overall gewoon weer een mooie track voor een album, misschien niet degene die het langste blijft hangen, maar toch. (Dat gaat bij mij Da Tweekaz doen geloof ik!)
Edit: er lijkt ook nog helemaal geen bass in die kick te zitten?
AmenKhadber wrote:Heb zo'n gevoel dat ze een stuk beter dreunen dan jij denktwvd wrote:Harde kicks? Ik dacht bij de intro dat het claps waren, maar het waren de kicks al...
-
M
Denk dat dat te maken heeft met de kwaliteit.wvd wrote:Harde kicks? Ik dacht bij de intro dat het claps waren, maar het waren de kicks al..
Last edited by MovingMadness on 17 Mar 2011 08:25, edited 1 time in total.
Weer een lekker nummertje 
Tof dat ie wat met de reacties doet, veel zeggen dat in de meeste tracks de break misschien te lang is. Dus maakt ie een plaat zonde lange break.
Top!
Tof dat ie wat met de reacties doet, veel zeggen dat in de meeste tracks de break misschien te lang is. Dus maakt ie een plaat zonde lange break.
Top!
Meh vind dit weer niet echt goed, heb ook niet echt iets met die style van Coone, maar kan wel begrijpen dat anderen dit leuk vinden. 
-
JHardtraxxer
- 64 posts member since 2009
- last seen Apr 2012
mid intro mag er wel wezen 
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
hele dikke intro 
En weer weet Coone me te verrassen met dikke kicks, een lekkere mid intro en zoals hij zelf zegt: een easy melodie die gewoon lekker klinkt
! Het album biedt toch wel veel diversiteit, alle tracks zijn wel in een zomers jasje gestoken maar door al die samenwerkingen met verschillende producers en wat solo tracks tussendoor is er zeker genoeg voor iedereen
. Coone is en blijft goed bezig
. Ik heb zeer veel respect voor wat ie allemaal weet te bereiken in zo'n korte termijn
.
-
LHardtraxxer
- 71 posts member since 2009
- last seen Jun 2014
ik denk het, jij zegt het!D-Teq wrote:En weer weet Coone me te verrassen met dikke kicks, een lekkere mid intro en zoals hij zelf zegt: een easy melodie die gewoon lekker klinkt! Het album biedt toch wel veel diversiteit, alle tracks zijn wel in een zomers jasje gestoken maar door al die samenwerkingen met verschillende producers en wat solo tracks tussendoor is er zeker genoeg voor iedereen
. Coone is en blijft goed bezig
. Ik heb zeer veel respect voor wat ie allemaal weet te bereiken in zo'n korte termijn
.
Petje af dat ie mee leest en er ook iets mee doet.
Zijn muziekstijl is het net niet maar het is wel een man naar m'n hart
Nummer klinkt trouwens niet verkeerd, inderdaad lekker vaart erin.
Hopelijk komt er nog iets vergelijkbaars als Drug Collection-remix op
Zijn muziekstijl is het net niet maar het is wel een man naar m'n hart
Hopelijk komt er nog iets vergelijkbaars als Drug Collection-remix op
Deze vind ik echt vet 
Vooral die mid-intro
Vooral die mid-intro
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
vind die mid-intro met die screeches toch wel heeel vet 
Dit dus!sjuul wrote:vind die mid-intro met die screeches toch wel heeel vet