Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan d'r niks aan doen, maar dit is toch echt een verschrikkelijk nummer. Geen lekkere kicks, de synth & sounds klinken nergens naar, de vocalen zijn slap en passen niet bij 't nummer en dat deuntje is d'r 1 die ik al 10 x bij hem heb gehoord.. Prima dat je een eigen ding doet en een sound heb waarbij je hem kan herkennen, maar hij moet 't echt beter gaan uitwerken. Ook nergens maar wat energieke stukjes in dit nummer. Ga d'r eerder bij slapen dan dat ik uberhaupt m'n handen in de lucht ga doen.. Coone kan vast wel beter dan dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:36 
 
Hardtraxxer

Ksnap de meeste hiero echt niet, blijven maar zeiken over dat nummers slecht zijn.
Dit is gwn een goed nummer, natuurlijk zijn er mindere punten, en tja coone maakt nou eenmaal meer de jumpstyle achtige kick's, niks mis mee tog,

Over de track zelf,
vind hem juist lekker zomers en de vocal's passen er goed bij imp
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roellos schreef:
patrickjeb schreef:
urbandesigner schreef:
Nee doet me werkelijk helemaal niks ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 22:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor het eerst geluisterd nu, Coone vind ik toch wat minder interessant worden. Niet dat dit een slechte track is, integendeel, vind het een prima plaatje in zijn eigen stijl, eenvoudig en catchy op een positieve manier. Ik vind het gewoon een beetje saai worden allemaal, ben er een beetje op uitgekeken denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 22:14 
 
Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
Uniforce schreef:
nee helemaal niks dit ! :/


idd :( Zijn album was nog best wel lekker eigenlijk , echt een eigen stijl. Maar tegenwoordig gaat het echt bergafwaarts vind ik. Artiesten als da tweekaz vind ik dan bijvoorbeeld juist weer heel erg stijgen terwijl ik die eerst niks vond.




emmerick schreef:
vind dit toch wel een vette track hoor . Lekkere sfeer in de track. Terwijl ik coone de laatste tijd juist zo ontzettend saai vond.

edit: vind de video zelf overigens ook heel erg vet.



Wat is het nou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 22:18 
 
Hardtraxx Elite

Leuk nummertje hoor. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 22:54 
 
Hardtraxx Newbie

Opzich wel een redelijke track, kan er prima naar luisteren. Melodie heeft wel iets.

Vocals...tja...
Verwacht de hele tijd dat er wordt gezegd: Jan Wayne is gonna move ya!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 23:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je kan roepen wat je wilt, toch zal dit nummer het goed gaan doen op festivals, n echt meezing nummer, dat hebben de artiesten het liefste lijkt me..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MikezDJ schreef:
Je kan roepen wat je wilt, toch zal dit nummer het goed gaan doen op festivals, n echt meezing nummer, dat hebben de artiesten het liefste lijkt me..

Ja man, de definitie van hardstyle is inderdaad meezingen. Beuken komt niet in het woordenboek voor van een aantal dj's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro brengt nog wel redelijk wat energie mee, maar dat wordt er met de break compleet uit gehaald. Climax is gewoon ontzettend saai.

En beats by dre, echt Coone? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 10:34 
 
Hardtraxx Elite

Bart0ving schreef:
emmerick schreef:
Uniforce schreef:
nee helemaal niks dit ! :/


idd :( Zijn album was nog best wel lekker eigenlijk , echt een eigen stijl. Maar tegenwoordig gaat het echt bergafwaarts vind ik. Artiesten als da tweekaz vind ik dan bijvoorbeeld juist weer heel erg stijgen terwijl ik die eerst niks vond.




emmerick schreef:
vind dit toch wel een vette track hoor . Lekkere sfeer in de track. Terwijl ik coone de laatste tijd juist zo ontzettend saai vond.

edit: vind de video zelf overigens ook heel erg vet.



Wat is het nou?


Precies zoals ik het zeg. In LQ vond ik het niks aan. In HQ wel, gek genoeg. Heb ik wel vaker bij tracks.
Heb ook wel eens gehad dat ik een track na echt vele keren luisteren pas vet begin te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een troep dit kan wel janke
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 11:02 
 
Donateur

Official Clip

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 11:07 
 
Hardtraxx Veteran

Het tegenovergestelde wat ik er van verwachtte.
Ik dacht dat het eerst een gay nummer werd maar het valt allemaal wel mee.
Eigenlijk een best wel lekker zomers plaatje :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 11:51 
 
Hardtraxx Elite

Soundscrollerz schreef:
Official Clip



je doet je naam niet echt eer aan, staat er al namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Soundscrollerz schreef:
Official Clip



je doet je naam niet echt eer aan, staat er al namelijk.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 13:55 
 
Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
Precies zoals ik het zeg. In LQ vond ik het niks aan. In HQ wel, gek genoeg. Heb ik wel vaker bij tracks.
Heb ook wel eens gehad dat ik een track na echt vele keren luisteren pas vet begin te vinden.


Er stond nergens iets over LQ en HQ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 09:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mid-intro vind ik best lekker maar die vocalen slaan echt nergens op. De inhoud en de uitvoering zijn gewoon bagger. Sorry Coone, maar dit vind ik niks. Maak nog eens een plaat à la Earthquake! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 09:50 
 
Hardtraxx Veteran

Deenite schreef:
Mid-intro vind ik best lekker maar die vocalen slaan echt nergens op. De inhoud en de uitvoering zijn gewoon bagger. Sorry Coone, maar dit vind ik niks. Maak nog eens een plaat à la Earthquake! :loving:

+1.. Dat was nog eens een plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 00:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die "wobble" in de intro is dik gejat van No Way Back :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 02:47 
 
Hardtraxxer

Geweldige Track! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 13:02 
 
Hardtraxx Elite

Bart0ving schreef:
emmerick schreef:
Precies zoals ik het zeg. In LQ vond ik het niks aan. In HQ wel, gek genoeg. Heb ik wel vaker bij tracks.
Heb ook wel eens gehad dat ik een track na echt vele keren luisteren pas vet begin te vinden.


Er stond nergens iets over LQ en HQ...


Toen ik zei dat ik het niks aan vind was er alleen nog maar een LQ versie te beluisteren. Toen ik mijn comment plaatste dat ik het een goede track vind was de officiele video gepost en was er dus een HQ preview te beluisteren.
:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Heb ook wel eens gehad dat ik een track na echt vele keren luisteren pas vet begin te vinden.


Haha al mijn maten hebben dat bij nummers als On the go. Tracks die hard gaan en goed in elkaar zitten, maar eerst niet interessant klinken.

OT: ik vind deze heerlijk, sinds Monstah niks goeds meer gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 23:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/coone-music-is-art-dwx100-t27685.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 00:12 
 
Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/coone-music-is-art-dwx100-t27685.html
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks