Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 18:28 
 
Hardtraxxer

Artiest:Coone?
Track(s): ID

Sample/video:
@ 2:20
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 18:58 
 
Hardtraxxer

heerlijke zomerse track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 19:09 
 
Hardtraxxer

saai, standaart
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 19:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

harderstylez936 schreef:
saai, standaart

d*
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
harderstylez936 schreef:
saai, standaart

d*

Nee joh, ik standaard, jij standaart!

:lol:

ot: Saai nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 19:54 
 
Hardtraxxer

eindelijk weer een fatsoenlijk nummer van coone
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 20:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een boutplaat zeg. Alles mist aan de plaat :sleep: Kracht, drive, goeie kicks, energie, euforie, sfeer, melodieusiatie (xD), alles gewoon... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 20:18 
 
Hardtraxx Newbie

Zit wel een lekker sfeertje in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

niet anthem-waardig vind ik, daar voor is ie te saai
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 20:25 
 

Adrenalize ofzeu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 21:07 
 
Hardtraxx Elite

Wie zegt eigenlijk dat deze van coone is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 21:21 
 
Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
Wat een boutplaat zeg. Alles mist aan de plaat :sleep: Kracht, drive, goeie kicks, energie, euforie, sfeer, melodieusiatie (xD), alles gewoon... >.<


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 21:35 
 
Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:
Wie zegt eigenlijk dat deze van coone is?

Luister naar die kick :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 21:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stereorockerz schreef:
hotymoty schreef:
Wie zegt eigenlijk dat deze van coone is?

Luister naar die kick :P

Die hoeven echt niet per se van Coone te zijn hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hou hem gewoon ff op ID, als er niets bevestigd is zou ik zeggen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 12:22 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Coone is zoieso wrak :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 12:25 
 

Coone is in vorm imo, denk eerder dat dit een Hard Driver is
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 15:13 
 
Hardtraxxer

Wel heeeeel standaard dit.. Heb 'm 3 seconden geleden geluisterd maar ben de melodie nu alweer kwijt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 15:18 
 
Hardtraxxer

Q-Dominic schreef:
Wel heeeeel standaard dit.. Heb 'm 3 seconden geleden geluisterd maar ben de melodie nu alweer kwijt


Niet zo gek als je 'm 3 seconden geluisterd heb ;)

Eigenlijk zit hier best een leuk sfeertje in, maar de melodie volg ik ook nog niet echt... Misschien na een paar keer luisteren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 16:18 
 
Hardtraxx Elite

Davalize schreef:
Q-Dominic schreef:
Wel heeeeel standaard dit.. Heb 'm 3 seconden geleden geluisterd maar ben de melodie nu alweer kwijt


Niet zo gek als je 'm 3 seconden geluisterd heb ;)


Goed lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

Geen info:
nieuwe-tracks-hs/nieuw-onbekende-tracks-topic-t4624-9400.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks